Cand copiii sunt mai destepti decat parintii...

Banuiam eu mai demult ca fi-mea e mai desteapta decat mine:D. Eu ma stresez, imi fac scenarii negative, imi imaginez lucruri. Ea le rastoarna pe toate si imi arata ca lucrurile sunt de fapt mult mai simple :d.
Sa va explic.
Tot am citit in ultimele zile despre mamici curajoase care au decis sa ia taurul de coarne si sa renunte la suzi. Eu am citit cu interes povestile lor si am zis ca n-am chef de stres acum si ca mai amanam. Cand o fi, o fi.
Duminica dimineata insa, cand s-a trezit matza, ne-am dat seama ca se rupsese lantul cu care o prindem pe suzi de pijama (noaptea) si de Pisi (in restul timpului). I-am aratat Andreei ca e rupt, i-am zis ca are buba si am plecat cu ea la bucatarie.
Si asa a renuntat Andreea la suzi:)).
Din acel moment am stabilit cu ai mei ca pe parcursul zilei sa nu-i mai dea suzeta si la pranz sa incerce sa o culce fara ea. Eu cumparasem insa deja un lant de schimb, convinsa ca pitica o sa urle pana se face vanata dupa suzi si nu o sa doarma fara. Seara mi-a zis mama ca a intrebat la pranz de suzi, dar cand i-a adus aminte ca are buba s-a culcat fara. Pana la somnul de noapte, nicio intrebare, nicio solicitare a "Infamei". Cand am pus-o in patut, a mai intrebat o data de suzi, i-am zis ca are buba si e la spital si asta a fost.
Eu insa eram convinsa ca al meu copil se va revolta. Drept urmare am adormit foarte greu, am dormit prost de tot si m-am trezit dimineata devreme, tot asteptand semnale sonore de la Andreea. Ea insa a dormit binemersi pana la 8 dimineata.
Asta a fost luni.
Pana azi n-a mai intrebat de suzi. Decat o data, cand plangea o papusa si cred ca mai degraba ma intreba daca respectivul bebe nu are suzi.
Nu zic inca hop. Zic ca suntem pe drumul cel bun. Daca trecem de saptamana asta, cred ca putem rasufla usurati.

Comentarii

  1. Ha, ha, ha, ce tare.Exact asa a fost si la noi.I am spus ca are buba si gata, resemnare :).Stii care e faza?Cred ca noi de fapt nu aveam curaj sa luam decizia asta , copiii saraci vad ca sunt pregatiti, mai mult decat pregatiti.Gata , declaram saptamana asta , saptamana renuntarii la suzeta.urmeaza , Oana :)!Pup si bravo , bravo , bravo!Avem si noi 4 zile de cnd e stricata si are buba :)))).

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa....si explicatiile astea veridice , chiar au un impact grozav, adica intelg perfect despre ce e vorba.Uneori , recunosc ca si eu o subestimez pe Daria , insa tot ea ne deschide ochii , ca si Andreea de altfel :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo,o sa fie simplu si pentru voi.Eu o pusesem pe suzi sa n-o mai vada si nici nu a cautat,nici nu a fost suparata,ci a adormit o idee mai greu.In rest a fost simplu,nu cum incercau unii si altii sa ma sperie.Asa ca nu trebuie plecata ureche si sa faci ce crezi ca e mai bine.S-o tineti tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dana: cred ca a fost esential faptul ca a vazut singura ca se rupsese, i-am dat-o in mana sa vada, asa ca nu a parut o pacaleala, ci o treaba serioasa. Nu cred ca mergea daca intr-o zi pur si simplu nu i-o mai dadeam. Atunci ar fi fost cu plansete si suparari.

    @Beatrice: La noi n-a mers treaba cu pititul:d. Am incercat eu sa i-o dau doar la nani si ziua sa o pitesc. Dar o cerea, plangea dupa ea, in fine, nefericire totala. Asa ca gasisem solutia cu legat suzi de Pisi cu care doarme si asa macar nu mai pleca cu ea din casa.
    Dar daca reusim sa scapam de tot, cu atat mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci am ramas ultima :)) mie inca mi-e frica sa ma apuc

    RăspundețiȘtergere
  6. pai stai, ca mie mi-a trebuit un an si zece luni sa ajung aici:)). Mai ai timp

    RăspundețiȘtergere
  7. adica sa mai astept vreo juma de an? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Acu ca ma gandesc, cred ca, daca e legata de ea, e mai simplu sa renunte cand intelege ce ii spui. Ca ii poti baga un motiv, o explicatie.
    Daca nu e prea legata de suzi, renunta cat mai repede:d

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu de exemplu nu am reusit sa o fac sa renunte la ea cand era mai mica. Recunosc ca nu am insistat pentru ca nu m-a stresat suzeta decat in momentul in care incepuse sa stea cu ea si in casa si afara, aproape non-stop si sa o ceara cand nu o vedea.

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Felicitari!! :D Eu cred ca Andreea ti-a citit gandurile si a facut primul pas rupand lantul, ca sa iti dea curaj. :)
    ... cred ca stresul cel mai mare legat de renuntare il avem noi, parintii. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ziua nu i-o dau, decat daca o vede. daca n-o vede, n-o cere. la somn insa, i-o dau pur si simplu, nici n-am incercat fara. o mai las, ca n-am nervi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Numai povesti de succes in eliminarea obiectului- problema pana acum, asa am citit si eu:) Felicitari!
    Sper ca si la mine, peste muuult timp, va fi la fel de usor:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. maria-ah, dar n-ai ramas singura, eu o urasc pe suzi dar nu am eliminat-o din viata noastra ca e destul de agitata si asa, nu ne mai trebuie nimic in plus
    ce-i drept nu i-o mai dau acum decat la somn, ziua o las in pat la ea si i-o dau doar cand o culc, altfel ea ma tot intreaba de ea prin casa, dar eu o tin pe a mea cu 'suzi care e doar pt somn'

    roxana-si eu cred ca atunci cand explicatiile sunt intelese e mai usor

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt Rox :p

    @Gabi: s-ar putea sa ai dreptate:)). Poate era satula de suzi si tot a asteptat sa nu i-o mai dau si pana la urma s-a ocupat singura de problema.
    Se pare ca da, noi, parintii avem idei preconcepute despre cum va reactiona copilul.

    @MAria: mai asteapta, e timp. Mai ales daca nu e obsedata de ea, lasa-i-o inca un pic.

    @Cristina: Eu mai astept cateva zile pana zic ca am scapat de tot:d.

    RăspundețiȘtergere
  15. oana- mmm, nu stiu, eu cred ca mai incolo sunt si mai voluntare, asa ca mi se pare mai greu

    RăspundețiȘtergere
  16. maria stai linistita, nici eu nu am niciun gand sa incerc sa o las fara. mai ales ca acum ies dintii si e disperata dupa ros. o mai las pana vine vara, cand o sa stea mai mult pe afara si o sa uite de ea incet, incet. nici pe mine nu ma tin nervii sa experimentez acum urlete si plansete in toi de noapte.

    RăspundețiȘtergere
  17. Maria, Cris, voi aveti pice mici, mai asteptati cu suzeta. O sa fie o perioada cu dinti, cu nervi, frustrari de tot felul si e bine sa ai la indemana un "calmant":d.
    Nici eu nu-mi propusesem sa renuntam la suzi acum, n-aveam niciun plan si nici chef:p. A fost o intamplare fericita

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari, asta chiar ca e o zi mare! Andreea e de acum un copilas, nu mai e bebelus :))))
    Noi o iubim inca asa de mult...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo