Contabilicesti

19 luni

mami, tati, apa, suc, nenea
sus-jos
mi-mi (bebele mic primit de la Mariuca)
nuna (luna)
haide, stai
tei (cifra universala), veve (verde, culoarea universala:D)
stea
winnie (se pare ca winnie e orice urs, inca n-am inteles)
buicu (bunicul), buica (bunica) aela (bunica Mihaela), ani (bunica Ani)
pa (patul mare si minunat din camera lui mami si tati)
apte (lapte)
po (pomul de craciun)
doamne-doamne (cand ii vine si cand vede icoane)
pic (pupic)
par
minie (minge)
coco (cocosul), muu (vaca), pam (hipopotam), ham, pisi, tup (iepurele), atza (rata)
atze (in brate, dar si ate care trebuie taiate:D)
prinie (prinde), cade
vai vai
kaki, pipi
tigara lui bunicu e puf-puf
Si un exemplu de propozitie bebeluseasca:
ma ham ham uzii nuuu nuuu, insotita de un gest categoric cu mana (Mai caine nesuferit nu-ti dau suzeta, nu nu) :))

20 luni
sania
ninie (ninge)
uca (raluca)
pim (ne pitim)
unde

21 luni
fiig (frig)
Fia (Sofia)
fitze (da...fitze, ale ei normal)
mare
peste

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...