La party

Duminica seara Andreea a fost la primul party din acest an, la Simeon. Sarbatoritul tocmai a implinit minunata varsta de 2 ani asa ca a facut o strigare si si-a adunat pe langa el cativa pici si pice, sa mai povesteasca, sa mai joace una alta, sa manance ceva si ma rog, in principiu, sa-i mai barfeasca pe parinti.
Din auzite, lucrurile au iesit frumos, nu s-a petrecut nicio paruiala si nicio cearta nedorita. Tot din auzite, Andreea mea a prostesta putin la plecare, in stilul caracteristic:d

iaurtul e cu siguranta mai bun "la gramada":d
Simeon, hai sa-ti cant ceva! Sau mai bine sa-ti fluier
Mariuca, pe tine te-a durut vreodata in cot? Uite, cam pe aici...
Asa si? Acu ce faci cu mingea aia?
Simeon, sa-ti explic. Cand o sa fiu mai mare o masina d-asta o sa-i cer lu tati:d

Comentarii

  1. adevarul este ca si eu m-am mirat, ( foarte serios vorbesc, eram pregatita oarecum sufleteste) cum de nu s-a lasat cu nicio paruiala, niciun urlet, nicio bataie, nimic scandalos sau violent. Si erau 5 pusti care mai de care care misunau peste tot, dar cand gaseau ceva comun - jucarica, iaurt, minge, culoare, desene - in general cooperau incredibil de bine. Reusita adevarata si cred ca destul de rara, zic eu:)
    Trebuie repetata experienta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am observat si la intalnirile dintre Andreea si Mariuca acelasi calm;p. Intre ele mai apareau mici scantei uneori, cand isi doreau aceeasi masinuta/ratza/minge in aceeasi secunda:)).
    Dar in ultima vreme par sa ajunga singure la un consens. Sa speram ca ramane asa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare incredibil sa-i vad asa maricei, haiosi si curiosi, fataindu-se de colo colo, jucandu-se...In capul meu sunt tot mici, pierduti in carucioare:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare dragalasi si cuminti pe deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte scumpi.
    am fost si noi invitate la 2 zile de nastere in ultima luna. dar pentru ca erau programate la 10, respectiv 11 dimineata, nu le-am putut onora. olga nu binevoieste a se trezi mai devreme de 10.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce draguti sunt piticii!! :))) Poza cu Andreea "cantand" imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. @BEatrice: scumpi da....cuminti...de cele mai multe ori:d

    @Shmeny: dupa 10???? Oauuu. Da la cat se culca? A mea se trezeste de obicei la 8, maxim 8.20.

    @Gabi: da, ea e mare cantareata. Mai nou ma pune insa sa-i cant eu si ea danseaza. Si din pacate nu am in repertoriu decat vreo 4 cantece, dintre care doua sunt colinde. Dar, ma rog, merge:D

    RăspundețiȘtergere
  8. olga se culca pe la 10-10 jumate. andreea la cat se culca?

    RăspundețiȘtergere
  9. cam pe la 9 juma. La 9 incepem baita, ne lalaim acolo si apoi nani. Ea bea laptele inainte de baie, pe la 8 juma. Si apoi mai rontaie cascaval sau cereale...

    RăspundețiȘtergere
  10. asta a mea bea laptele dupa baie, cand e deja la ea in pat. i-l dau peste gard asa, ca la iezi :D ca la puii de llama :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo