Leapsa parfumata

Am primit de la Mari o leapsa "parfumata". Si pentru ca imi place ideea si nici eventualele cadouri de la KaBea nu sunt de colo, ma grabesc sa povestesc.
In materie de parfumuri nu sunt o mare experta. Am o obsesie zic eu sanatoasa pentru issey miyake dar nu refuz nici un kenzo, insa nu sar in magazin cand mi s-a terminat parfumul si daca am de ales intre parfum si o hainuta noua, aleg fara clipiri hainuta:d.
Dar imi plac mirosurile, aromele, imi place sa-mi bag nasul, sa inspir. Si asta e valabil si la produsele cosmetice, la creme, sapunuri, samponuri. Deschid capacul si vreau sa fiu surprinsa. Altfel, sincer, oricat de minunate sunt ingredintele, il pun la loc pe raft.
Mi-ar placea ceva care sa imi aminteasca de zambile, de freziile sau de liliac. Sa ma faca sa ma gandesc la un camp cu flori proaspete, la o plimbare dupa o rapaiala de vara, la iarba si frunze ude.
Imi place mirosul de mare, pe care incepi sa-l simti cu multi kilometri inainte sa o si vezi.
Imi place mirosul de paine calda, ascunsa in cuptor, sau de cozonac de care facea bunica.
As sta minute in sir cu nasul intr-o ciocolata calda cu muuulta scortisoara. Si ma gandeac ca o crema de dat pe nas, cu aroma calduta de cioco, ar fi minunata iarna.
Si pentru ca o pauza de povestit face intotdeauna bine, dau mai departe leapsa catre Dana, Gabi si Maria.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...