Printesa Crizantema si Zmeul cu cercel

In sfarsit am ajuns la teatru. Nu de oameni, ci de papusi, si a fost genial. De unde eu ma gandeam ca dupa 5 minute maxim de stat pe scaun, Andreea o sa inceapa sa misune si sa vrea afara, ei bine nu. A stat nemiscata la mine in brate, ca de, de acolo se vedea mai bine, a urmarit printesa, zmeul, printul, a fost foarte atenta la muzica, la sunetele din jur si bineinteles super incantata sa se vada inconjurata de atatia copii.
Asa ca o sa repetam experienta destul de des.
Multumim Iza pentru idee. Muahhh.
PS: Uitasem sa spun unde s-a petrecut minunata intamplare. La MTR. Au spectacole in fiecare weekend. Costa 10 lei de caciula si dureaza de la 30 de minute in sus, in functie de spectacol. Cel de sambata asta a durat 40 de minute, dar am mai fi stat:)

Cele trei gratzii: Sofia, Andreea si Mariuca
Oauuu...ce tare e zmeul! Are si cercel:d
O scurta intalnire la final. Andreea si Printesa Crizantema

Comentarii

  1. ce dragute sunt mititelele! :) Imi place tare mult cum Andreea admira curioasa printesa Crizantema. :)

    Crezi ca ar fi potrivit un astfel de spectacol si pentru Maria?? Stiu ca e cam micuta insa nu mai stiu ce sa mai fac cu ea ca sa nu se plictiseasa... plimbarile zilnice nu sunt foarte interesante daca parcul e gol si la locurile de joaca nu ne primesc deoarece suntem prea mici.... sau eu prea putin informata si nu stiu unde sunt acele locuri in care primesc si copilasi de 10 luni care nu merg decat tinuti de o manuta . :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, la 10 luni e o dilema unde sa-i duci. Noi am avut noroc ca era primavara atunci si ieseam mereu in parc. SI la un an juma avem dileme unde sa-i ducem pentru ca la locurile de joaca nu-i primesc peste tot. De aia ma bucur asa ca ii place la teatru.
    Poti sa incerci si cu MAria. MAcar te distrezi tu, iar ea o sa se bucure de culori si sunete.Teoretic piesa era de la 4 ani in sus, dar era plin de mici d-astia de nici 2 ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm, eu mai stau. toamna viitoare insa ma bag si eu. iarna asta aproape a trecut, daca am scapat pana acum de plictiseala, om mai rezista o luna

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, pai si eu zic ca merge cam dupa un an juma. In sensul ca pana atunci astia mici sunt cam buimaci si nu pricep. Dar daca picii sunt genul cuminte, pot merge mamicile cu ei in brate...asa de variatie:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragute sunt toate!
    Nu stiam ca se organizeaza asa ceva la MTR. Poate incercam si noi, desi Stefanut cam are viermisori in fundulet :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris, si eu am zis la fel de Andreea. Si pana a inceput piesa a topait non+stop, ca na, era muzica. Dar cand s+au asezat copiii pe scaunele si s-a facut liniste, s-a calmat si ea:)
    Eu zic sa incercati

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo...ce frumos!Voi ca fetele la teatru ;).Bravo , ma bucur ca i a placut piticei!Pupam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo, ma bucur ca v-a placut la teatru! Ce frumos si ce atente stateau micutele:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pupam si noi:). O sa repetam experienta si venim cu povesti proaspete
    Oricum eu recomand oricui are copii peste un an juma si nu stie ce sa mai faca cu ei;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mariuca isi roaga fanii sa o scuze ca nu s-a uitat la camera si a fost surprinsa servind micul dejun!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. :)). Nu e vina ei. E vina Zmeului! Asa aparitie, asa reactie:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo