Una...alta...

In ultima vreme am cam lancezit. N-am avut chef nici de desenat, nici de pictat cu matza. Seara zac pe canapea si ii citesc poezii sau povestioare, ne uitam la poze sau ii cant. Mi-e lene sa dansez, dar uneori ma trage de mana si ma pune sa topai cu ea. In rest, are ea destul energie pentru toti. Mai ales pentru mine care cred ca sufar de sindromul "iernii tarzii" sau al "intarzierii nedorite a zilelor calde".
Ca sa intelegeti cat e de grava "boala" mea, azi am fost la mall si nu mi-a placut nimic:)). Adica domnul tati s-a oferit sa stea cu matza la locul de joaca doar ca sa pot balauri singura prin magazine, iar eu n-am gasit nimic. Nasol...
Dar totusi pot sa ma laud cu ceva, si anume ieri am facut o tarta cu curmale foarte buna. Un fel de chec de fapt. Cu cacao si piure de curmale. In fine, o prajitura nedefinita in forma de inimioara:p. Da, mi-am luat tava de tarta in forma de inima. Cat de poetic:)).
Tot la capitolul noutati, azi am pacalit donsoara scartz sa manance peste. Facusem niste pastrav la cuptor aseara si i-am pastrat o bucatica, pe care am camuflat-o bine in multa smantana. A mancat tot...O sa mai repet pacaleala.
In schimb, am testat unt de arahide, care am vazut ca nu lipseste din meniul copiilor din State. yacky. nu bun. Matza a pus pe limba, s-a strambat ingrozita si asta a fost.
In rest...cam nimic nou.
Poate doar un pic de extra maraiala din partea matzei. Nush de ce. De cateva zile numarul de maraieli zilnice a crescut simtitor. Fiecare dorinta neindeplinita in secunda x, fiecare mica suparare, fiecare neajuns e punctat cu maraieli. Un fel de scartzaiala care la un moment dat jeneaza nervii mei sensibili:d.
Sper ca e doar o faza. Ceva legat de canini. De cine stie ce salt de crestere. De vreo chestie psiho-sociala:d. Mai studiem problema.
PS: Domnisoara si tati sunt la o zi de nastere acum. A unui baietel de 2 ani:). Revenim cu povesti (bune sper eu) si poze..
PS2: mami lucreaza:((

Comentarii

  1. IN CAZUL ASTA ESTI O FERICITA,AUZI,SINGURA ACASA,CE RASFAT!Ce gust are untul de arahide,ca am inteles ca-i un pc sarat,iar combinatia dulce sarat nu-mi surade?!O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am reusit sa pacalesc copilul cu pastrav.Ea care era declarat dusman inrait al pestelui :)).Rox si eu zic ca e nasol ....auzi tu, sa mergi la mall sa nu ti placa nimic....e de la vreme cred :)).Misto ca Andreea merge cu tati .Eu n am parte de asa ceva.Daca ramane cu Alin e bau bau clar :)).In 5 minute sunt sunata si in alte 5 minute ma teleportez direct la domiciliu :).Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. hm, eu am facut tarta de lamaie, buna dar..cam acra:))

    RăspundețiȘtergere
  4. singura in magazine si ai reusit sa nu te intorci cu nimic??! Sigur nu esti bolnava? :)
    Maraieli cat mai putine va dorim. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Beatrice: untul de arahide are fix gust de alune, dar e foarte untos, greu...in fine, nu mi-a placut:D. Citisem ca are multe vitamine si de aia am vrut sa incerc.

    @Dana: Andreea sta cu tati, spre norocul meu. Uneori mai profit si ma duc prin magazine singura, dar destul de rar totusi. Si eu zic ca e de la vreme. Ca ma uit pe geam si vad iar flescaiala si zapada si uite asa imi piere cheful de orice. Pasa proasta, trece ea:)

    @Oana: ha, tarta cu lamaie vreau si eu sa fac in curand. De ce cam acra? Prea multa lamaie?

    @Gabi: boala grea:d Multumim de urari, asteptam sa treaca maraielile si sa iasa caninii aia nesuferiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. nici mie nu-mi place untul de arahide:)
    tarta e asta http://chez.mazilique.ro/2010/04/tarta-cu-lamaie.html si da, cred ca e prea multa lamaie..pentru gustul meu..si cam mult unt pentru silueta:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) si eu tot de la Mazi vroiam sa ma inspir. O si cunosc pe Cristina, am fost colege si am mancat tarta de la ea. PArca nu era acra...Oricum o sa pun mai putina lamaie poate.

    RăspundețiȘtergere
  8. deci, am o noua pozitie!
    incercata astazi, cam de dimineata, dupa un mic dejun decent si linistit, nu ca ieri, dupa o peperonata picanta, sarata si acida-de la rosii, declar tarta ca fiind foarte buna si racoritoare asa cum am tot 'auzit' in comentariile de sub reteta :)
    asa ca, respecta toate gramajele ca e ok:))

    RăspundețiȘtergere
  9. pai tu lucrezi??? wow, te-a primit angajatorul inapoi? wowowwwwww

    RăspundețiȘtergere
  10. da, lucrez, din octombrie:d. 6 ore. e ok:)

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu am incercat un unt de arahide si nu mi-a placut. Apoi, am venit aici si am zis sa mai fac o incercare: am cumparat un unt de arahide bio. Este altceva, imi place tare mult! Plus ca i-a placut si Degetzicii. Nu a avut acelasi succes ca zacusca sau ca hummusul, dar a fost clar bine primit. Eu zic sa mai incerci, eventual de la alta firma.

    In ceea ce priveste magazinele, eu ma invart prin mall-uri de vreo 2 ani si rar mai gasesc sa-mi placa cate ceva. Parca, parca colectiile din vara asta sunt mai pe gustul meu, dar departe de frenezia de acum x ani, cand as fi cumparat tot magazinul, dar nu aveam bani. Acum este invers. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Aaa, si voiam sa mai spun ceva: absolut, dar absolut tot ce am incercat in varianta bio are alt gust fata de cele nebio: bananele si portocalele pe primul plan, apoi mere, morcovi, cartofi, kiwi, etc. Asa ca imi poate spune mie oricine ca-i chestie de marketing, eu am simtit cu papila mea gustativa. Si nu ma inseala ea pe mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. MAria, uite mi-ai dat o idee cu humusul:). Zacusca e si a noi un succes, dar humus pana acum nu i-0am dat. Am mancat doar noi:d.
    Si eu am vazut niste hainute de vara simpatice, dar parca nu-mi vine sa iau bluzite si rochite subtiri cand la noi ninge:))
    Ai dreptate la faza cu gustul. Eu cel mai bine remarc la rosii. Unele au gust, altele sunt plastic:d. Din pacate nici la tarani nu mai poti fi sigura ca gasesti lucruri de calitate, iar in magazinele specializate sunt destul de scumpe.
    Am descoperit pe net o ferma de legume-fructe, zic ei bio, langa Bucuresti. Cica te poti duce si iti alegi singur produsele din gradina. Eu vreau sa merg cu Andreea in primavara.

    RăspundețiȘtergere
  14. da, si eu vreau sa ajung la ferma, tot cand se mai incalzeste

    RăspundețiȘtergere
  15. tot la Biodumbrava, in comuna joita? Sau mai e vreuna?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo