Mici razvratiri culinare

Lucrurile au mers bine o vreme indelungata cu partea culinara a vietii Andreei.(Slava Domnului pentru nervii mei si ai bunicii responsabile cu 2 din cele 5 mese ale picei:d). Manca multumitor, fara plansete si suparari din partea ei, fara nervi si emotii de partea cealalta a mesei.
Apoi, pe la inceputul lui martie a inceput sa scartaie laptele. De la 270 a inceput sa coboare incet, la 250, 200...N-am protestat, n-am insistat. Era totusi suficient. Si restul meselor mergeau ca unse. Exceptia incepuse sa faca iaurtul, pe care bunica se chinuia sa i-l dea o data pe saptamana. Nu-i bai, am zis, suplimentam cu branza.
Eeee, dar iata ca intr-o seara, cam prin weekend, matza a zis pas la lapte. A luat doua guri apoi a zmucit bibele din gura si mi-a aruncat hotarata un "gata".
Gata?? Cum gata? Abia am inceput! Dar nu si nu. Am scos niste cascaval si am lasat-o in pace, crezând ca e un accident.
Dar nu. Aceeasi poveste a doua zi dimineata. Si seara. Doua-trei guri si asta fuse. Am inceput sa ma enervez. Sa insist, sa ma bosumflu, sa ma ratoi la ea. Nimic.
Dupa 2 zile am renuntat la lupta cu Milupa si am zis ca poate merge cu lapte de vaca. Seara i-am pus in biberon lapte Muller cu juma de lingurita de miere. A baut jumate, cam 100 de ml. A mai mancat apoi niste lapte cu cereale si cateva bucatele de branza. Bine si asa.
A doua zi dimineata am retestat reteta. A baut cam 180 de lapte.
Deja ma gandeam sa renuntam de tot la Milupa si sa trecem pe capre. Ca cica ele e mai bune decat vacile.
Aseara am incercat marea cu degetul si am revenit la Milupa, dar tot cu miere, pitind adanc in dulap cerealele pe care i le puneam de obicei. A baut tot cam 180. Hm...deci nu Milupa e problema....
Azi dimineata, testul suprem. Milupa cu cereale si un varf de lingurita de miere. I-am facut vreo 230 de lapte, a ramas cam 60. Deci tot pe la 170-180 ne invartim.
Diseara scot mierea:D.
Am inceput pe langa lapte sa-i mai dau seara si dimineata paine cu branza, cascaval si rar bucatele de sunca. Inainte de revolta, ii mai dadeam uneori si paine cu miere.Apoi dupa vreo ora, o ora si ceva, bagam un fruct. Chior. Bucatele. Daca vede piure imi intinde castronul si zice "nu pace". Nu e nevoie de traducere, nu?:d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...