Primavara

Pana la urma se pare ca a venit si dansa. Primavara. Dupa asteptari, rugaminti, promisiuni neonorate...
In fiecare zi scanez copacii din parc in cautare de muguri si frunze. Azi in sfarsit am vazut un copac infrunzit bine de tot. Restul incearca timid sa imboboceasca, dar inca sunt scheletici.
Odata cu incalzirea si scoaterea de la naftalina a hainutelor mai primavaratece, am descoperit ca, desi nu pare, matza s-a lungit:d. Cel putin mainile ei par sa creasca intr-un ritm superior celorlalte parti ale corpului.
Asa ca minunatul pulover rosu, cu gluga, pastrat pentru zilele semi-calde din martie si aprilie arata azi pe ea ca o hainuta furata de la un frate mai mare. Manecile se terminau prea devreme si gluga acoperea doar juma de cap.
Asa ca se cere un mic shopping:d.

In alta ordine de idei, dilema zilei (de fapt a saptamanii/lunii:D) este cat dureaza o obsesie la varsta de aproape 2 ani. Adica, daca un copil numit sa zicem Andreea dezvolta o pasiune extrema pentru Alba ca Zapada si mai ales pentru pitici. Atat de extrema incat diminetile noastre incep la tv si serile se incheie tot acolo. Printre picaturi, se uita rapid pe vreo carticica, mai face un puzzle, mai cotrobaie prin cratici sau face un tup pe pat. Apoi revine la pici. Incercarile de a limita vizionarile se soldeaza intotdeauna cu plansete majore si furii nestinse. Asa ca am cedat. Cand cere ii pun desenele minunate..Dilema mea e cam in cat timp se satura? Cand ajunge la concluzia ca a avut destula Alba ca Zapada?

Am auzit ca sambata e cald rau. Asa ca am vrea sa mergem undeva frumos. De dimineata pana pe la pranz. M-am gandit la Zoo...dar cica nu e inca asa dragut acolo. Alte idei?

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...