Sunt frumusicaaa...sunt frumusicaa...

Sambata seara am fost la Verde Cafe unde am dat peste o petrecere de pici. Pici mai mari, vreo doi mai mici decat Andreea. Care cand a vazut baloane si agitatie intr-o camera cu usa de sticla si-a manifestat dorinta de a fi invitata inauntru.
Pana cand un tatic atent la dorintele tot mai auzibile ale matzei mele ne-a spus sa o ducem acolo, ca sunt copii si nu mai conteaza unu in plus.
Si asa am scapat de dansa vreo juma de ora-o ora, nici nu stiu. Inauntru erau pirati care pictau si trei baietei foarte interesanti care se duelau in baloane. Normal ca Andreea a fost desenata (timp in care a stat nemiscata :d) si s-a luat la joc cu ceilalti, uitand de noi.
Problema a fost la despartire....Dar asta o sa povestim intr-un episod viitor:d
PS: cam asa a reactionat donsoara cand s-a vazut in oglinda de acasa:))




PS: petele pe care poate le observati pe oglinda sunt rezultatul ajutorului dat de matza la spalatul ei:d. Le-am remarcat si eu abia in poze...Eh...eu zic ca blitzul e de vina:))

Comentarii

  1. Hei, nici n-am observat petele pana cand ne-ai atras atentia! Pentru ca nu-mi puteam lua ochii de la frumoasa voastra!!! E o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maria: multumim, multumim...:)

    @Raluca: Eh, nici eu nu le observasem. Dar mi-a atras atentia sotul ca pun pe blog poze cu oglinda murdara:)). Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. O prindea tare bine desenul:)...eu una n-am observat vreo pata, cred ca sunt cam chioara:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Era foarte dragut desenul, chiar mi-a parut rau cand am spalat-o:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa, da , da, suntem si noi de acord cu asta!Insa, e bine ca sta sa fie pictata, Daria ultima oara cnd a incercat cineva sa o picteze , a fost foaaaarte "agresiva", in sensul in care i a daramat doamnei toate pensulele, vopselurile din dotare.Mai facem o incercare , acum p 19 , la un party de copii, dc nu de ziua ei , la vara , sa vedem.Misto .....distractia voastra :d!Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. @DAna: noi am mai trecut printr-o experienta de pictura, dar atunci a durat foarte putin pentru ca i-au facut doar o floricica pe fata si apoi una pe mana. Dar acum a fost ditamai modelul:))
    Uite ca mi-ai dat o idee buna cu ziua ei. Am putea inchiria si noi o "zana" d-asta...
    Pupici

    @Gabi: mi-ar placea si mie sa stiu sa fac desene d-astea...

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, ce frumoasa este Andreea, m-am holbat la poza trei cateva minute. Si cum a stat ea sa o fotografiezi din fata si cum i se vad dintisorii din fata! Pare o distractie pe cinste asta cu pictatul pe fata, noi n-am incercat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  8. MAria, de la o vreme e destul de cooperanta la poze, daca i le arati dupa ce le faci:)). Adica sa fie sigura ca a iesit bine:D. Si la filme la fel. Vrea sa vada dupa ce ai filmat-o.
    Eu zic sa incercati si voi pictatul pe fata:). E amuzant. Si ies pzoe faine dupa:p

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo