to dress or not to dress

Cand am aflat ca voi avea un bebe fetita, mi-am imaginat tone de rochii multicolore, fuste pastelate, pantofiori cu fundite si bentite asortate. Hainutele mici, in culori vii, aveau nasturi cu figurine si pliuri la moda.
Eh...vise
Fetita mea de aproape 2 ani refuza cu indarjire orice incercare de-a mea de a o imbraca in rochite, sarafane sau chiar fuste. Indiferent de croiala, material, culoare, reactia e mereu aceeasi. "Ponii mami, ponii". Adica pantalonii.
Daca insist sa punem rochita cea draguta, o apuca cu manutele si trage de ea pana ii dau drumul, apoi o arunca expresiv pe jos si repeta hotarat "Nuuuu. Poniiii!".
Asa ca scot din nou una din tot mai multele perechi de pantaloni si ma resemnez. Poate pe la 4-5 ani...cine stie...
Ultima achizitie e un compromis. O pereche de blugi cu bentita elastica rosie in talie si buline rosii la tiv...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...