Update la diverse

Nu stiu daca a devenit clar pana acum, dar eu nu prea sunt o mare bucatareasa. In fapt, talentele mele se rezuma la niste tocanita, carnuri la cuptor, o mamaliga, o salata si cateva briose. Cat sa nu murim de foame si sa-i ofer matzei un mix de legume si carne relativ stabil.
Dar.... de cand a dat coltu' ierbii mi-a venit asa o pofta de rosii cu branza si paine calda de nu va inchipuiti. Asa ca am facut o paine. Supeeer simplu si amuzant, mai ales ca matza a ajutat la framantat si mai ales la tapetat bucataria cu faina. Asa, sa nu se lipeasca....Tot anul asta m-am decis sa ma alatur macar partial curentului bio si am plantat rosii si capsuni in ograda marelui apartament. Rezultatul sunt (deocamdata:D) niste frunze lesinate la capsuni si niste bete inalte la rosii...dar eu sunt optimista. Mai nou am scos plantele pe balcon sa faca o baie de soare, desi s-ar putea sa le traga un pic curentul..Si ca sa nu fie un post doar despre mine, sa va arat cum arata donsoara dupa ce o barbiereste tati. Caci da, pentru ca avem fetita, tati are grija sa nu-i creasca vreun fir de par pe fata si se barbieresc impreuna. Ea sta cuminte pe capacul WCului pana o umple tati de spuma de ras, apoi se priveste un pic in oglinda sa vada daca suprafata a fost acoperita simetric si asteapta cuminte sa fie "rasa" cu lama (nu, tati nu plimba lama de ras duios pe fata ei, ci plimba spatele aparatului :d. deocamdata nu s-a prins)Si, ca sa fie un update complet haotic, intrebare:
Ce faci cand copilul da cu darnicie lopatele si galetuse la altii, dar i se pune pata pe niste ghinde si refuza sa le imparta? Si alt copil vrea neaparat si el ghinde? Si copilul numarul 1 incepe sa urle? Si copilul numarul 2 nu se lasa si baga mana in galeata cu ghinde? Si copilul 1 urla si mai tare? Si mamele/bunicile/tati/cainii/paznici se uita ca la urs?
a: iei copilul 1 pe sus si fugi
b: te asezi pe banca si lasi copilul 1 sa urle pana oboseste
c: fugi cu galeata cu ghinde si le arunci in padure
d: gonesti toti copiii/bunicii/paznicii din zona
e: toate cele de mai sus simultan

Comentarii

  1. Salata de rosii cu branza e preferata mea vara, dar inca n-am pofta de ea...poate pentru ca nu e inca vara?:)
    Sa-ti supravietuiasca plantutele si sa dea roade bogate!
    Foarte haioasa matza proaspat barbierita, ca de obicei!
    ...si cred ca eu as fi ales varianta...e:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi am gasit niste rosii cherry care au un soi de gust si le mancam cu placere.
    Varianta e cea mai completa, acoperi toate posibilitatile:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana, mi-ai dat asa o amintire ce nu stiam ca o am, aceea de a sta pe vasul de wc si a-l admira pe tati cum se barbierea. M-a napadit asa sentimentul de a fi copil... din nou!

    Pupici! Si astept sa invat si eu care e raspunsul corect :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca, amintirile astea mici, legate de nimicuri, sunt minunate si te duc intr-o clipa in alt timp:). Si eu am multe, cu ai mei, cu bunicii, cu prieteni. Si sper ca si Andreea sa adune o colectie bogata de astfel de bucatele de trecut

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) tare ritualul lor de barbierit! :D
    la dilema cu ghindele eu as merge pe varianta b, dupa ce in prealabil as incerca sa ii explic frumos copilului 1 ca e ok sa dam din ghinde, mai ales ca mai sunt destule prin imprejurimi... cu riscul de a fi considerata denaturata,dar sigur m-as distra pe cinste :)))
    Felicitari pentru paine si mica gradina!

    RăspundețiȘtergere
  6. GAbi, varianta b e buna, dar cand e parcul gol:D. Cand e plin de oameni, e cam ciudat sa lasi copilul sa urle, ca paote unele urechi sunt sensibile si unii copii mai speriosi:p.
    Eu am reusit sa o iau din zona periculoasa si sa o duc mai incolo, unde a devenit brusc interesata de un baietel mai mare si s-au jucat impreuna:D
    Multumim pentru felicitari

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo