De prin parc

video

Comentarii

  1. Ce frumos vorbeste, abia astept sa ma inteleg si eu cu a mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai e un pic:).
    Andreea nu vorbeste in propozitii, dar daca stii contextul intelegi ce poveste zice ea acolo doar din cuvinte disparate:d. De exemplu, assa mi-a povestit Frumoasa din Padurea Adormita aseara: zane-bebe-pintzu-toarea (vrajitoarea)-buba-nani-pupic:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana si lui Costin ii place cum vorbeste Andreea, nu si-a dezlipit ochii de calculator pana la final!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, sunt caraghiosi astia mic cand incep sa vorbeasca, stalcesc cuvinte sau pun niste accente caraghioase:D
    Poate Costin a si inteles ce zice si o aproba:d

    RăspundețiȘtergere
  5. eu a trebuit sa ma uit la filmulet de 3 ori ca sa inteleg anumite pasaje... hmmm cred ca o sa ii dau batai de cap Mariei. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi, stai linistita ca pe MAria o s-o intelegi:)
    Nici eu nu pricep mereu ce spun ceilalati copii de varsta Andreei. Cer lamuriri mamicilor:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo