De prin weekend

Noutati de weekend:
Ne-am dat cu barca prin Cismigiu, foarte foarte frumos:). Tot aici am vazut pe fuga niste lebede negre si albe, un soi de rate portocalii si vreo 3 pauni, varianta colorata si necolorata, model alb-galbui. Pe fuga pentru ca, desi plimbarea cu barca de la ora 11 a avut loc pe soare, vizita la pasarile rare de la ora 12 a avut loc pe ploaie. Primavara asta ar trebui sa se decida cumva....
Daca nu eram siguri pana acum, Andreea a vrut sa ne lamureasca definitiv ca e o mica maimuta:)). Ne-am trezit cu ea facand asta...

video

Si nu in ultimul rand, in gradina noastra suspendata au rasarit primele flori de rosii:)


Comentarii

  1. Uau ce sportiva e!!! Sunt indragostita de blondina voastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac pasarile din Cismigiu, e parcul meu preferat, bine ca le-au readus, disparusera peste iarna!
    Iar Andreea e o adorabila, chiar si maimutica!:)))
    Felicitari pentru florile de rosii! Vezi, daca a pus Andreea umarul la plantat...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. aterizare perfecta!!! de la mine are un 10 cu felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raluca: da, e foarte cataratoare prin parc:d. Noi o lasam unde vedem ca poate singura, dar bunicu saracu e tare stresat:))

    @Cristina: Nu stiu cat lasa pasarile acolo...Sunt toata vara? Oricum, sunt frumoase:).
    Andreea pune ate roz in rosiile mele:)). Sa nu le rupa vantu:d

    @Gabi: eh, cate trante in fund a luat pana a prins miscarea...:p

    RăspundețiȘtergere
  5. Pasarile sunt primavara-vara-toamna...iarna disparusera, pentru ca a fost scoasa si apa din lacul ala unde stau ele, probabil din cauza inghetului.
    Pai normal ca roz, ca sa se asorteze ata cu rosiile care vor iesi:)

    RăspundețiȘtergere
  6. faza cu barca am vrut si noi sa o incercam, mai ales ca sambata am calcat si noi pe acolo, dar incepuse sa bata vantul si, chiar dupa ce am plecat noi, au intrat si masinile care aduceau pasarile inapoi pe la (stiu, pentru ca am intrebat gardianul si am zarit niscaiva reporteri prin zona cu camerele dupa ei)

    iar de catarat, ce sa zic decat woooow si multe aplauze:))

    si, inca ceva, nu are tentativa de a rupe florile asa, cate un pic pic, pana nu mai ramane nimic :(

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristina: E foarte frumos Ciscmigiul, dar cam prea aglomerat in weekend, ca toate parcurile de fapt. La locul de joaca apar mereu certuri cand sunt multi copilasi, unii mai mari, unii mai mici. Noi de obicei evitam parcurile in weekend.

    MAda: Pai sa mergeti cu barca, merita:). Mai erau si hidrobiciclete, dar nush unde se poate pune una bucata copil acolo:))
    La flori i-am tot repetat sa nu traga de frunze, doar sa le mangaie. Pana acum a functionat. Noi avem si in casa un ficus si inca o balarie si de mica i-am zis ca nu are voie sa rupa frunzele, asa ca era oarecum invatata cu ideea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo