Spre gradi

Inca nu am inceput gradi. Nici nu aveam de gand pana la anul. Dar, dupa discutii, analize, amanari si schimbari de pareri, am decis ca din toamna sa lasam matza si pe maini mai straine decat cele cu care e obisnuita.
Am cautat, am citit si am gasit ce zic eu ca e gradi ideala pentru noi. Cel putin acum, inainte sa ducem efectiv matza acolo, pare minunata:d
E aproape de casa, la vreo 20 de minute de mers pe jos si 5 minute cu masina.
E la 100 de metri de parc si cica vara ies zilnic pe acolo.
E intr-o vila maaare, cu camere uriase, sala de masa gigant, bai pe fiecare grupa
Are grupa 2-3 ani. Chiar si 1-2
Directoarea e tanara (pe la 35 zic eu), vesela, deschisa la minte, a predat si pe afara si, ce a contat mult la mine, pare iubareata si iubita de pici.
Au sistem video de urmarit nebuniile copchilului.
Primesc matze cu pampers si lene la mancat tot din farfurie
Sunt plimbareti, invadeaza muzee, teatre, parcuri, herghelii.Ba cica mai fac si excursii de grup pe la munte, unde sunt invitati si parintii alaturi de copilul din dotare.
Cand am bagat noi un ochi pe la grupe, nazdravanii stateau pe scaunele si desenau. 10 copii de 2 ani pe scaunele...uau:d. A mea rar sta mai mult de 2 minute pe un scaun sa deseneze...
Ne accepta programul haotic, de la 10 la 16.
Partea mai putin vesela e pretul..dar hei, o fata are mama :p.
Partea de-a dreptul trista este ca dincolo de eforturile noastre de a ne organiza cat mai bine, timpul petrecut cu matza s-a redus al naibii de mult de cand sunt la munca:(. Inevitabil, banuiesc
Dar, ca sa incheiem totusi vesel, ea nu pare sa resimta dureros lipsa mea prelungita. Eu sunt aia care se simte cu musca pe caciula:d. Ea pare sa fi inteles ca asa e programul, dimineata cu mami si tati, la pranz cu bunicul si bunica, dupa pranz doar cu bunica, seara cu mami si seara mai spre noapte si cu tati. Inghesuiala mare, nu?

Comentarii

  1. Pare gradinita ideala! Aici la noi nu am gasit gradi care sa nu le dea mezeluri si dulciuri zilnic si pentru mine e un mare minus, mai ales cand ma gandesc ca la preturile astea ai vrea chiar sa fie perfect, nu? :D

    Cu timpul petrecut cu ea mi se pare super minunat ca ai si diminetile. Eu din octombrie voi lucra de la 8 :(. Ei, dar destul, ca te invadez pe tine cu stresurile mele.

    Va urez sa se simta minunat printesa mica la gradi!

    RăspundețiȘtergere
  2. unde e gradinita asta?
    cu programul sa stii ca nici smaranda nu e prea mirata. ma intreb saptamana viitoare cand voi fi plecata cu totul cum o fi. altfel, si la noi e la fel- dimineata cu tata, pe urma cu bona, pe urma cu mama, pe urma- uneori si cu mama si cu tata. saptamana viitoare reintroducem bunica :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raluca: Noi o sa ratam masa de dimineata, cand poate ar mai scapa ceva mezeluri:d. O luam acasa sau la pachetel, in plimbare spre gradi.
    Tu o sa incepi la 8, dar probabil termini pe la 4-5...Eu din mai o sa incep de la 10 juma-11 pana spre 7 seara.

    @MAria: gradinita e la noi in cartier, pe o straduta care duce de la Sincai la parcul Carol. Se cheama Elite.
    Noi sa stii ca si cand am "abandonat" matza cu bunicii cateva zile tot ok a fost. E obisnuita cu ei si nu i se parea nimic ciudat. Asa ca nu cred ca vor fi probleme cu plecarea ta, avand in vedere ca si Smaranda a mai stat fara tine. Parca...
    Felicitari pentru reintroducerea bunicii:). Eu zic ca e totusi o varianta mai fericita decat bona
    Eu cred ca e bine ca cei mici sa fie obisnuiti sa stea cu mai multe persoane, nu doar cu mama.

    RăspundețiȘtergere
  4. si noi ne-am cam hotarat sa o dam la gradi si suntem in cautari, dar ele vad ca nu se mai termina:)
    pare chiar misto gradinita, dar desigur, nu e in aria noastra, deci..bucurati-va de ea:)
    i-ai spus andreei de gradi?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Oana: i-am mai zis...dar inca nu facem training:d. Adica prin august am convenit cu directoarea de acolo sa o ducem prin parc cand ies iei, sa se cunoasca cu viiorii "colegi" si cu "profele".

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, buna ideea, si intr-o zi se prinde ca poate sa mearga cu ei la masa la gradi din parc, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ca suna tare bine! :) Felicitari pentru decizia luata si acomodare usoara Matzei! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @OAna: da, cam asa e planul:D

    @Gabi: Multumim:) Sper doar ca si realitatea sa sune la fel de bine ca prezentarea

    RăspundețiȘtergere
  9. si noi am mai lasat-o cu bunicii, cred ca emotii mai mari am eu :)
    pe de alta parte, la noi bunicii nu sunt in bucuresti- deci nu sunt solutie permanenta- asa ca ii vede destul de rar si putin. asa ca de fiecare data am emotii c-o fi, c-o pati, ca se sperie, ca si ca si ca...

    RăspundețiȘtergere
  10. Am mai citit de gradinita asta Elite, e departe de noi, dar e o varianta. Mai avem si noi una OK in cartier recomandata de niste prieteni cu copii mai mari, cu program pana la 18.00, iar eu ajung pana-n ora aia, plus ca directoarea sta in casa din spatele gradinitei, deci se mai poate si peste program, in caz ca nu ajung la timp...dar mai avem pana acolo...:)
    Oricum asteptam impresii, ne documentam din timp!:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristina: Eu am vrut neaparat sa fie aproape de casa, ca sa o putem duce dimineata noi,in plimbare, si sa o ia usor ai mei dupa-amiaza. Daca aveti una pe langa voi, cred ca e o varianta mai buna:)
    Oricum mai aveti, sunteti pici inca:d

    RăspundețiȘtergere
  12. @Maria: lasa ca de data asta te intorci cu povesti despre printese si printi, despre caleasca si alte fitze:d. O sa uite imediat ca ai lipsit. Iar daca primeste si vreo diadema ceva buna de defilat la oglinda, o sa te trimita inapoi.
    A mea deja cand o deranjez de la ce face ea, imi zice "du-te du-te" si-mi arata cam pe unde ar vrea sa dispar:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo!ii dorim Andreei si voua de ce nu , acomodare usoara, desi sunt convinsa ca ii va placea ;)!Gradinita imi suna f ok , cam as aceva vrem si noi pt Daria.Variante sunt , dar cum spui si tu , preturile ....te rup in doua, dar asta e , ne conformam si spunem bine ca ne permitem.Citesc la tine despre timp cu Andreea si ma gandesc ca deja am intrat in linie dreapta si eu cu serv si imi fac diverse scenarii cum o fi , ca nu mai am timp de ea , de nimic , of..Ma bucur ca ati luat decizia cea mai buna pt pitica.si eu imi voi reconsidera pozitia daca vad ceva aiurea cand va sta cu tati si bunica :).i am anuntat de acum , ca sunt cu ochii pe ei.
    Pupici dragelor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow ce curaj pe voi! Si pe mina ma apuca cateodata dorinta de a-l da pe Stefan la toamna la gradi, dar mi se pare inca asa de mic...
    Va tin pumnii sa mearga treaba bine si Andreei sa-i placa mult mult!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cris, si mie mi se pare mica, dar ea are foarte multa energie si dorinta de a invata multe multe in perioada asta. Asimileaza enorm de multe in timp scurt. Si bune si rele:D. Si mai mult de aia vreau sa o dau. Ca sa canalizam cumva energia asta a ei si sa profitam de perioada:).
    O sa vedem cum o sa fie. Pana la urma daca nu-i place sau nu ne place, o retragem oricand.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo