Tricicleta

Am schimbat tricicleta matzei, de la varianta ratza cu capul un pic stramb la varianta mai sport, fara claxon, palarie si alte inflorituri. Plus ca la noua varianta ajunge la pedale si care va sa zica ar putea sa o conduca singura.
Eh...ori fi-mea e complet afona in ale biciclatului, ori e o treaba care necesita mai multe incercari, dar iesirea de azi in parc a fost cel putin caraghioasa.
Ea pedaleaza cu mare drag, dar doar daca e impinsa de la spate, altfel se opreste si cere sa fie reparata eroarea, iar ghidonul pare un mister de nepatruns, avand in vedere ca il misca ba la stanga, ba la dreapta, ajungand fie aproape de lac, fie in vreun copac, dar in niciun caz nu merge drept.
Am incercat sa explicam, am aratat..uite tati, tine ghidonul drept, tu conduci, tu esti sefa, mergem unde ne duci tu...bla bla...ea se uita dupa pasarele si tricicleta se ducea cu noi cu tot in balarii. Caci la noua tricicleta nu mai poti controla ghidonul din batul ala de la spate:D.
Deci intrebarea mea este cand si cum invata astia mici sa se dea pe triciclete sau macar se conduca drept?

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...