Weekend cu pantofi si flori

Update duminical:
-mi-am luat pantofi negri cu varf argintiu.
-ne-am distrat tare tare toti trei la ziua Mariucai:)
-am bifat doua zile de trezit la 6 dimineata:d (sper ca e doar programul de weekend al donsoarei)
(no pictures here:D)

Nu stiu voi ce faceti weekendul asta, dar eu am de gand sa nu ratez targul asta:d
Si maine mergem si la partyyyy, la ziua Mariucaaai!
Iar duminica poate ajungem si pe la Muzeul Taranului, ca e targ de Florii.
A, si sa nu uit, La Multi Ani tuturor florilor, si mamici si tatici, dar mai ales pitici:)

Comentarii

  1. Si mai e un tirg interesant pe-aproape http://www.modernism.ro/2011/04/11/autor-5-targ-de-bijuterie-contemporana-romaneasca/ :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si pantofi si bijuterii in acelasi weekend? hm...dileme dileme

    RăspundețiȘtergere
  3. mda, eu nu stiu inca care ma sperie mai tare :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, urat, drept pedeapsa maine ma duc la targuri:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Enjoy yourself!:)
    Noi pe langa casa, cu zilele astea ploioase, abia duminica dupa-amiaza ajungem in Bucuresti, dar n-am cum sa ajung la vreun targ din motive de bebe mic, marait si care se plictiseste imediat oriunde!:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina, eu am de gand sa ma duc fara Andreea:d. Cu ea n-am nicio sansa.

    RăspundețiȘtergere
  7. asa, multumesc. foarte tari sunt. de unde? (eu am uitat total de targul asta :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, sunt ok. Doar ca am uitat complet ca eu de la munca aterizez direct la groapa cu nisip din parc:)). O sa o rog pe mama sa o aduca pe pice cu tot cu incaltari de schimb pentru mine:d.
    Nu stiu de unde sunt:d. Pe cutie nu scria nimic, la masa de unde le-am luat nici atat...

    RăspundețiȘtergere
  9. ah, asa patesc si eu :)) de aia ma duc la serviciu in adidasi, ca sa nu pierd timpul. si asa se uita la mine lumea ca la urs ca-s machiata ca de nunta :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu abia astept sa vina vara sa trec la sandale. Acolo e mai simplu:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo