Alba ca Zapada a gonit pantalonii

Ma plangeam cu ceva vreme in urma ca fi-mea uraste fustele/rochiile si ca nu vrea decat pantaloni.
"Poniiii, poniii!", striga ea la fiecare incercare subtila a mea de a-i baga picioarele intr-o fusta
Dar lunile au trecut, Alba ca Zapada a devenit prietena ei ascunsa si acum fustele, cat mai lungi, cat mai largi, eventual stil gipsy:D, sunt cautate cu disperare.
"Bada, bada", spune matza cand ii pun fusta closh, din voal, cu care defileaza zilnic prin casa. Caci, da, multumita bunicii care a mesterit o fusta minunata, am scapat de obsesia pentru tricourile mele sau alte dispozitive care sa imite rochia luuuunga a lu' Alba ca Zapada.
Afara iesim cu alte fuste, cat mai apropiate de original, dar care sa permita totusi catararile pe crengi, topogane, scari, plase, garduri, etc.
Asa ca m-am convins. Ori de cate ori va aparea o noua obsesie in viata matzei, voi fi mult mai relaxata, caci acum stiu ca ele vin si trec, sunt inlocuite de altele, care trec si ele...

La fel, pana acu vreo 2 luni nu accepta nimic, dar nimic in par. Nu agrafe, nu arici, nu clips, nu elastic. Nu codite. Nimic. Asa ca trebuia sa ii tot tai bretonul, de cate ori incepea sa-i acopere ochii.
Dar, maimuta a vazut ca alte fetite au codite si agrave cu flori roz si deodata a devenit tare incantata sa-i prind si ei parul. Deci trece. Totul trece:d

In alta ordine de idei, am ajuns la stadiul in care in casa sta in chilotei de fetita, cu exceptia somnului. Dar si acolo am remarcat ca nu mai uda pampersul ca inainte. Uneori deloc. Avem inca o problema insa cu ora de kaki de dimineata, caci ne prinde de cele mai multe ori in parc si nu am reusit sa conving donsoara ca poate face si asta tot in iarba, cum face treaba cealalta:d.
Oricum, mergem incet pe drumul cel bun:)

PS: gata de gradi:d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...