Avioane, papadii si un pranz la restaurant

Ce fac cei trei Rosii daca e sambata, e soare si parcul e sub ocupatie straina? Se urca in masina si cauta loc de distractie in alta parte.
Ieri am studiat cu atentie cerul pe la 9 dimineata si am decis ca cel putin in urmatoarele 3 ore nu ploua. Asa ca ne-am pus pantalonii comozi, baticul la gat si am aruncat un pic peria prin par si ne-am dus sa vedem avioane pe Lacul Morii.
Am ajuns tocmai la timp ca sa prindem primele 2 avioane in zbor, fugarindu-se pe deasupra lacului, ba suus, ba jos, ba cu burta rasucita spre soare, ba in picaj spre pamant. Andreea, mare fan avioane, denumite generic wi-wi, le-a urmarit intai de pe umerii mei cocosati, apoi din brate, apoi un pic de jos. Avioane simpatice, vreme calduta, organizare romaneasca. Adica in lipsa. Pe principiul noi aducem avioanele, voi veniti ca vedem noi la fata locului cum ne descurcam. Asa ca tot puhoiul se inghesuia pe dig, unii mai cu coate chiar pe mal, sa vada si barcile, altii mai prin spate, pe unde se poate.
Asa ca din spectacolul cu avioane si barci, am vazut doar partea cu avioane.
Ceva mai incolo se odihnea un elicopter Smurd, mare atractie pentru copii, evident, doar ca nu era voie sa te apropii de el nicicum, ci trebuia sa cobori dealul si sa te strecori cumva prin iarba si noroi ca sa il observi de la distanta. Regula se pare ca nu se aplica si cunoscutilor celor din echipaj...dar pentru ca imi place mult de smurd ii iert.
Pana la urma am optat pentru varianta de plimbare lejera pe dig, in bataia brizei, ocazie cu care am zarit undeva in zare si niste parasutisti, prezentati Andreei ca "oamenii cu baloane".Dupa vreo juma de ora, ni s-a taiat de spectacol, mai ales ca avioanele erau in pauza si nu mi-era clar ce faceau barcile de pe lac...
Asa ca ne-am imbarcat in masina proprie si ne-am dus in Herastrau, intai la cules de papadii (care nu trebuie deloc scuturate, ci facute buchetel si purtate cu grija de colo colo), apoi ne-am potolit foamea cu o masa la restaurant. Daca ma gandesc bine e primul pranz "in oras" al donsoarei, care a fost foarte simpatica si cuminte, a primit hartie de colorat si a mancat tot tot, "ca sa nu se supere pe noi" chelnarii care se plimbau prin zona. Nu-mi plac pacalelile, dar au functionat si Andreea a avut rabdare sa stea la masa pana am terminat si noi de mancat:dSeara s-a incheiat apoteotic cu o fuga rapida din parc, la semne clare de ploaie, si un suc la alt restaurant (:d) unde ne-am trezit brusc in plin botez cu strigaturi si muzica populara.
Ehh....ce muzica clasica, ce rock, ce AC/DC in masina lu'tati...muzica populara e cea mai tare:)). Andreea s-a bagat repede in mijlocul horei, a topait ca o capra, a dansat la stanga, la dreapta, in fine...a uitat complet de noi.
Plecarea precipitata s-a lasat cu un tipat de suparare, calmat insa rapid de rapaiala de afara.
Si la final, o mostra de dialog mami-matza...

Comentarii

  1. cu papadii ne-am distrat si noi ieri :)) si cu fugitul din parc, dar spre casa, nu spre restaurant. sa stii ca e foarte ok parcul bordei. si mai ne-aglomerat ca herastraul

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am fost niciodata in Bordei, o sa facem si noi o vizita. In Herastrau mergem foarte rar, doar daca sunttem in zona, tocmai pentru ca in weekend e aglomerat rau.
    Problema cu papadiile este ca la noi in parc nu prea mai sunt, pentru ca au inceput sa taie iarba:d. Mai sunt cateva petice unde nu au ajuns inca..

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt lebede, rate, super frumos in bordei.....si sunt si papadii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept vremuri bune cand o sa putem manca si noi la masa cu bebe, toti trei...deocamdata unul sta singur la masa si mananca, altul gaseste distractii prin jur si pe-afara cu copilul si ambii parinti se roaga sa nu inceapa bebe sa planga!:)
    Lui Costin ii plac galbenelele ...si iarba, o rupe cu ambele maini:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. si noi am vazut aviaonele, tot pe acolo ne-am invartit si noi ieri, matza noastra a dormit insa in parc. mai pe seara am iesit in alt parc si a facut si ea cunostinta cu papadiile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina: si noi am avut etapa "unu mananca, unu alearga", dar acum incepe sa devina posibil ca din cand in cand sa mancam si in deplasare. Nu sta tot timpul la masa, dar si daca misuna, misuna in zona si o putem supraveghea.
    Galbenele am admirat si noi, dar interesul a fost deturnat se pare de papadii:D.

    Cris: pe Andreea au marcat-o avioanele:)). Aseara incepuse sa povesteasca la oameni prin restaurant cum zburau avioanele vaj-vaj pe sus si baloanele aveau oameni in ele:)). Trebuia sa "traducem" despre ce vaj vaj si baloane e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am tras cu ochiul la avioane, atunci cand eram pe drum spre biserica din politehnica, unde am asistat la un botez. :P ... Maria nu le-a observat.
    Intrebare: ce i-ati comandat gazei? .. ca eu mariei nu am avut curaj sa ii dau altceva decat piept de pui la gratar, paine si din putine locuri, crema de legume. Mi-ar prinde bine niste idei la acest capitol. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai i-am luat pulpa de pui la gratar (dar de fapt parea facuta la cuptor...) si cartofi copti cu rozmarin (pe care a trebuit sa-l culeg ca il scuipa pe jos). Si a mai luat vreo doua guri din pastele mele carbonara. I-am luat aastea pentru ca stiam sigur ca sunt proaspete (nu prea ai cum sa tii cartofii mult ca se vede). As evita ciorbele si mancaricile cu legume in general..

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare de tot fimuletul! Trebuie sa facem cumva sa ne mai vedem si noi prin parc.
    Stefan s-a speriat terbil prima oara (si de altfel singura) cand am suflat o papadie :)) A inceput si el sa zica o vorba doua, dar nu se compara cu mica voastra printesa!
    In legatura cu statul la masa, inca nu se pune problema. Noi suntem inca la stadiul unul alearga si celalalt mananca! Nu cred ca vom sade la masa toti 3 prea curand, parca are mii de viermisori in fund!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. gabi- eu ii iau si minestrone de pe la tratorii, a fost ok de fiecare data. si tot asa, pulpa de pui sau pui la rotisor, orez cu legume, cartofi natur, in general cred ca te prinzi daca sunt nashpa astea. a, si paste, la fel, i-am mai dat de la mine

    RăspundețiȘtergere
  11. maria, rox, va multumesc frumos amandurora pentru sugestii! :) ... chiar nu stiu de ce, dar cum ajung in fata unui meniu, parca imi fuge orice urma de inspiratie, cand e vorba de alegeri pentru maria.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cristina: pai daaaa...hai sa ne vedem. Uite weekendul viitor poate facem o intalnire in kisseleff, voi parca acolo mergeti

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, interesant....din dialogul vostru as intelege ca Andreea face foamea, ca nimic parca nu i a palcut :))).glumesc, e tare tare haioasa.cat despre mancarea la restaurant , sunt de acord cu tine , as evita ciorbele si mancaricile, pt ca sigur au ori prajeli , ori faina, sau mai stiu eu ce.

    RăspundețiȘtergere
  14. Clar, nimic nu-i place:)).
    La fel face si cu "nu", cand o apuca..dar mai rar.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo