Cele trei matze

La 2 ani

Si tot ele, pe la 4 luni :d

Comentarii

  1. Ce repede trece timpul, vad si eu la Costin!
    Cele trei bebeluse sunt adevarate don'soare acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. da..acu nu mai stau in carucior:d. Si nici noi mamicile nu prea mai apucam sa stam:)

    RăspundețiȘtergere
  3. in prima poza eu eram autoarea cadrului, sa se mentioneze :D, mama Sofiei, sa se stie ca eram la datorie :)

    iza

    RăspundețiȘtergere
  4. ps:in prima poza de la 4 luni
    iza

    RăspundețiȘtergere
  5. Daa..autoarea pozelor e iza, mamica SOfiei:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Noroc cu voi ca mai vad si eu poze cu fii-mea:))ca eu ori nu mai iau aparatu cu mine..ori nu apuc sa le descarc,,,de scris in blog..hehehe...vom vedea cand va fi timp si de asta...asa ca Multumim pentru pozeeee!
    si acum:wooowww!!! ce fetite am crescut din niste ghemotoace fara par (except Sofia:P), care maraiau des si nu aveau sincronizare la somn..poza cu ele dormind toate, mi-aduc aminte ca era o imortalizare a unui moment rar:D Sa ne creasca si sa ramana intre ele o prietenie la fel de frumoasa si sincera ca acum!PUPIIIICI

    RăspundețiȘtergere
  7. Yep, nu prea se sincronizau la somn:D. De aia am si imortalizat momentul, sa ramana in istorie dovada zilei in care au dormit toate 3 in acelasi timp, iar mamele fericite au reusit sa barfeasca un pic (mai mult decat de obicei:d).
    La partea cu pozele, Iza e sefa, ca ea era mereu dotata cu una bucata aparat, folositor in orice zi
    Muahh

    RăspundețiȘtergere
  8. pai ia sa-l mai iau cu mine, ca pe iarna am facut poze doar prin casa sau case dupa caz....:D
    iza
    ps:roxana, ce sa selectez eu la casuta" comentati ca: " ?

    RăspundețiȘtergere
  9. aaaa:))am pricipit
    pai alege contul tau de google si te loghezi. ( ala de-l ai si la blog)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo