Indianu' vrajit

Update: Pentru cine nu a aflat, pana pe 25 septembrie, in fiecare sambata si duminica, de la 19.30, sunt concerte in parcul de langa Spitalul Coltea.
Noi am fost in seara asta si e foarte frumos, mai ales ca cei mici pot alerga in voie pe iarba din spatele scenei:D

Sambata asta am fost foarte "culturali". Dimineata ne-am infiintat in Cismigiu, sa ascultam fanfara, iar seara am dat o fuga in Herastrau, sa ne dam cu vaporul, dar am ajuns sa dansam printre indieni.
Sa o iau cu inceputul.
Fanfara. Super incantare pe Andreea. A topait, a studiat dirijorul si s-a apucat sa-l imite, a mangaiat instrumentele in pauza si a batut la tobe cu balonul ei in forma de sabie:D. Cand au obosit picioarele, normal ca mama a fost somata sa valseze cu copilul in brate:)Dupa muzica, am mai facut o plimbare pe lac cu barca, de data asta fiind destul de cald pentru a lasa matza sa balaceasca mainile in apa. Rezultatul este ca s-a apucat sa se spele pe picioare si pe brate cu apa din lac, spre incantarea ingrozita a mea.
Si, dupa o dimineata asa plina, nu puteam sta linistiti la noi in parc nici seara.
Ne-am dus in Herastrau, cu gandul sa testam vaporul. Pana sa ajungem la vapor, ne-au deturnat indienii cantatori, caci Andreea daca aude oameni cantand si daca ei mai au si pene nu e chip sa o mai duci in alta parte. Asa ca am facut o pauza la grupul vesel, unde matza a ridicat elegant coltul fustitei si a dansat in jurul unui baietel spre deliciul audientei. Eu, stiind obiceiul dansei de a ma invita la dans ori de cate ori nu topai in proprie initiativa, ma pitisem dupa un ghiveci. Dar nu, am fsot zarita si adusa cu forta in fata multimii pentru a arata ce pot:)).
Dupa evadarea rapida de la locul faptei, am gasit si vaporul, indepartandu-ne incet, spre bucuria mea, de indienii cantatori.
Dupa plimbare, am facut popas si la un cocktail rosu, de zmeura, care a fost baut jumi-juma de mine si matza...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...