Party !

Mic update tehnic:
greutate: 12 kg (plus 3 kg de la 1 an)
inaltime: 90 cm (plus 15 cm de la 1 an)


Azi ne-am distrat la party. Picea ne-a invitat pe toti la petrecere ei de 2 ani si n-am putut refuza. Asa ca, dis de dimineata, ne-am adunat toti, mici si mari, la joaca. Unii s-au apucat imediat de catarat, altii au navalit pe masinute, cativa s-au tolanit prin bile si cei mai curajosi au topait pe saltea.Aia mari s-au asezat batraneste pe un scaun si au baut o cafea.
Toate pozele aici

Comentarii

  1. Vad ca ati petrecut tare frumos! Cum s-a comportat matza? A fost cuminte, s-a jucat cu ceilalti, au impartit jucariile? Stefana fost destul de crizat la inceputul petrecerii, abia spre sfarsit s-a mai compensat!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost super ok. A fost un singur moment de suparare, dar era deja spre final si dovada de dragoste a unui baietel nu a fost bine primita:d.
    Asta a fost si unul dintre motivele pentru care am ales sa facem la un loc de joaca. Sa fie multe jucarii si sa nu fie ale ei ca sa nu devina posesiva:)
    Pupici si de la noi

    RăspundețiȘtergere
  3. Buni de la Cta1 mai 2011, 18:27

    LA MULTI ANI ANDREEA!
    La cei 2 anisori frumosi,sanatosi si cu multe raze de soare va transmite de la mare bunica Mariucai.Roxana multa sanatate la intreaga familie si sa va bucurati ca aveti asa o fetita frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI, sa cresti mare si frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani sa fie. A fost o adevarata nebunie acolo, masini, tort,tobogane...

    RăspundețiȘtergere
  6. oho, la multi ani, bravo, ma bucur ca vati distrat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Buni: Multumim mult pentru urari si va pupam si noi:). SA ne traiasca fetele si sa ramana prietene si mai departe:)

    @Cris: multumim :)

    @Costin: Sa fie:). Daa, nebunie. Eu am obosit doar uitandu-ma la ei:d

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani fericiti, plini si de neuitat :-)!!! Pot sa intreb unde ati fost, ca arata grozav pentru o tura de distractie - e clar ca cea mica are gusturi bune :D...

    RăspundețiȘtergere
  9. @maria: multumim mult, si da, ne-am distrat bine :)
    @Zu: Multumim frumos! Am fost la Yellow place in Vitantis. E destul de mare si bine dotat asa ca a fost destul loc pentru toata lumea, desi spatiul nu a fost rezervat doar pentru petrecerea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI cu sanatate si o copilarie de vis, ca pentru o mica printesa ca tine, Andreea!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani frumusete balaie!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Muahhh:)
    Multumim mult la toata lumea !

    RăspundețiȘtergere
  13. eee, Andreea e mare mare:)
    la multi ani frumosi si haiosi in continuare!
    va pupam

    RăspundețiȘtergere
  14. aaaaah, dar ce vad eu, codita???:))
    ce tare, e simpatica foc!

    RăspundețiȘtergere
  15. oau 3 kg intr-un an! super. domnisoara ce sa mai.

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi multi ani numai cu bucurii si distractie, Andreea!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Oana: daaa...codita! Finally:d. Noroc cu bunica Mariucai, care a convins-o sa isi faca 2 codite intr-o zi si de atunci vrea mereu codite:d.

    @Cris: da,a luat ok zic eu. Cu hopuri, cu pauze lungi de greva foamei, cu certuri si suparari ale mele :p. Si cu toate astea matza pare sa se descurce:)). Mamele astea, niste cicalitoare:d

    @Sarmiza: Multumim mult Sarmiza si il pupam pe Tudor. Ce mai faceti voi? Poze poze!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani! Ce fetita mare! Si uitandu-ma asa pe poze, parca incepe sa semene din ce in ce mai mult cu tine:)

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani, Andreea!ITi doresc tot ce imi doresc pt Daria mea!Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Alina: seamana cu Dan ca trasaturi, dar are ceva din aerul meu:D. Asa mi s-a spus. Acu ce aer am eu...habar n-am:))

    @Dana: Multumim mult si intoarcem pupicii si urarile:)

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani, fata blonda! Sa fii sanatoasa si norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. La Multi ani pt. o fetita adorabila! sa cresti mare iubita mea, sa fii sanatoasa si desteapta, dar si norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumos!!! La multi ani! Si sa fiti mereu asa veseli!

    RăspundețiȘtergere
  24. LA MUUUULTI ANI!
    sa traiasca, sa fie sanatoasa ca cica restu' vine de la sine :)
    multumim pt. petrecere. ne-a placut atat de mult incat vrem sa repetam experienta ;)
    va pupam

    RăspundețiȘtergere
  25. Pupam mult pe toata lumea si va dorim ceea ce ne dorim si noua: cat mai multe petreceri reusite, in care picii sa se distreze si parintii sa aiba timp de o barfa si de o cafea (macar asa, pe fuga:D)

    RăspundețiȘtergere
  26. PS: sunt Rox, nu Dan, dar i-am hackerit contul:D

    RăspundețiȘtergere
  27. Desi am vazut toate pozele chiar din ziua in care le-ai pus si am avut impresia ca am scris, se pare ca nu-i asa. Asa ca spun acum la multi ani Andreei, sa creasca mare si frumoasa si fericita!

    Locul de party arata grozav, si eu voiam sa te intreb unde este. Multumesc ca ne-ai spus.

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumim mult Maria si pupici Degeticai:). Astept poze la party de pici in stil belgian:D

    RăspundețiȘtergere
  29. dupa dictonul mai bine mai tarziu decat niciodata, apar si eu cu un la multi ani pentru Andreea!
    Sa va traiasca sanatoasa!! wow, chiar nu imi vine sa cred cat de repede a zburat timpul...

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc mult Gabi!
    Nici eu nu stiu cand a trecut:d. Mi-aduc aminte cand ne-am intalnit si Maria era mica, topaia la tati in brate. Si acu e o domnisoara asa eleganta:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani, Gargarito! Sa cresti la fel de frumos ca pana acum!

    Iar voi sa va bucurati de toate nebuniile ei!

    Maria si Oana

    (scuze de intarziere)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo