Weekend cu balaceala si elefanti

In weekend am fost la niste prieteni in Domnesti. Am lasat matza libera in curte, ea fiind rapid adoptata de o fetita de 3 ani si un pic, asa ca eu am avut mai putin de alergat dupa ea:d. Am stat la povesti, am mancat gratar (ce dor mi-era de un gratar adevarat:D), ne-am parlit la soare si am aflat cu stupoare ca la 3 ani fetitele au chiar mai multe fitze si pretentii decat la 2 ani:)).
De necrezut.
Tot cu ocazia asta mi s-a confirmat ca donsoara nu mai e ingrozita de statul in apa calaie in lighean/cadita/piscina, cum era anul trecut.
In astfel de vizite mi se face o pofta de stat la curte si plimbat picioarele prin iarba toata ziua....
Dar apoi, drumul cu masina inapoi spre Bucuresti, ma aduce cu picioarele pe pamant:d.
(hainutele nu au rezistat prea mult pe ele...:d)

Tot sambata am fost la circ, sa vedem elefanti si alte animale nepopulare pe aici. Circul era intr-un cort mare, cu banci urate si noroi acoperit pe ici pe colo cu niste placi de lemn. Miroasea a diferite tipuri de kaki si pisu:d. Matza dormise doar 40 de minute pe drumul de la Domnesti acasa , asa ca ne-am cam intins cu mersul la circ. Dar am vrut sa vedem elefantiii!!!
Doar ca ale naibii vietati erau chiar ultimele in spectacol, dupa 2 ore!
Nu dau detalii. Sa zicem ca am avut noroc cu zebrele, camilele si niste acrobati care au reusit sa mai atraga atentia matzei si sa opreasca maraielile nefericite. Pana la urma am iesit afara si ne-am intors doar la aparitia celor 3 elefanti. Nu mai repetam experienta prea curand:d

Comentarii

  1. Da, si noua ne place la curte, la tara la bunic e asa de liniste...pacat ca mai creste si animale, as prefera sa nu mai simt cate un iz din cand in cand:)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos.la curte e la curte , n ai ce zice :).in weekend cred ca scoatem si noi piscina de la naftalina :).pupici Andreei!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristina: lasa ca o sa fugareasca piciu animalele alea:D. Noi am fsot pe bani la ferma, sa vedem gaini si capre si iepurasi:)

    @Dana: Daa...si voi aveti o curte....:). Tare tare frumos acolo:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo