Cum am inceput sa economisim bani:d

Am evitat sa scriu pana cum despre aparenta renuntare la pampers a matzei, de teama sa nu ma bucur prea devreme, sa nu fie doar o faza...Inca nu zic ca am scapat:D. Zic doar ca mai folosim pampers doar la nani. In rest chilotei de training sau chilotei normali.
Ca si disparitia suzetei, si renuntarea la pampers a venit oarecum pe nepregatite, fara planuri si strategii.
Olita statea de cateva luni bune pe la Andreea prin camera, fiind folosita ca loc de depozitat jucarii si din cand in cand spalata de praf de mine.
Pe la inceputul lui mai, cand s-a incalzit, mi-a venit ideea sa nu-i mai pun Andreei pampers in casa, ci sa o las in funduletul gol, spunandu-i ca daca are nevoie sa se aseze pe olita. Ma asteptam la accidente si dese spalari pe jos, dar in mod neasteptat matza nu a folosit parchetul in scopurile asteptate de mine, ci a inceput sa ne zica, mie sau bunicii, ca vrea pishu. De fapt, cu totul, cred ca au fsot vreo 2-3 accidente cu "number one" :D si un singur mini-accident cu "number two", dar nu pe jos, ci in chiloteii de training. Deci nu chiar un accident adevarat, ci doar o neplacere pentru mami:))
In schimb, kaki nu facea deloc, decat in momentul in care ii puneam pampers.
Asa ca dupa vreo doua saptamani, m-am gandit ca ideea cu funduletul gol nu e prea buna pentru ca ea nu invata sa dea chiloteii jos si sa mearga la olita, o etapa care cica e foarte importanta in proces... Deci am inceput sa o tin in casa cu chilotei normali, de bumbac, insa afara inca nu aveam curaj, asa ca ii puneam pampers. Am inceput insa sa o intreb des in parc daca vrea pishu si sa-i arat cum fac fetitele mari. Si asa, dupa cateva zile, a inceput sa-mi spuna ca vrea si ea la fel.
Dar inca nu cerea singura, doar daca ii aduceam eu aminte :D.
Apoi, am zis sa vad daca accepta si alte WC sau s-a fixat pe ala de acasa. La una din iesirile la restaurant, am luat-o cu mine la buda si i-am spus ca daca vrea, paote face acolo. A vrut:d. Si de atunci nu rateaza nicio toaleta de restaurant:))
De vreo 10 zile am inceput sa iesim afara cu chilotei de training, doar daca facuse deja kaki in ziua aia. Altfel, pampers. Acasa facea insa doar la WC (caci, da, olita a cazut in uitare) si de cele mai multe ori dupa nani pampersul era uscat.
Asa ca am prins curaj si am inceput sa iesim afara doar cu chilotei de training. A fost un singur accident, saptamana trecuta. Cand vrea pishu, spune, dar e adevarat ca de multe ori e pacaleala:d. Dar de cele mai multe ori nu.
Aseara bunica a scos-o in chilotei de fetita si n-am avut nicio problema.
Asa ca, nu zic ca am scapat. Zic doar ca suntem pe drumul cel bun:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...