In premiera




Matza a intrat in apa. Finally:d. Mai intrase ea si pana acum, dar doar la mami sau tati in brate sau doar la mal. Dar aseara ne-am schimbat locatia de plaja si am vizitat Karidi Beach. Din ce am citit, e cea mai faimoasa si laudata plaja din Vourvourou, si intr-adevar arata foarte bine. Doar ca e suuuuper aglomerata, cam ca Mamaia:d. Aproape numai romani sau rusi.
Partea buna e ca apa e mica mica pe o portiune intinsa si cam ca o ciorba pusa la incalzit asa ca toti picii in stare sa se tina pe propriile picioare erau in apa. Dupa ce initial a declarat ca ea vrea nani pe saltea, matza s-a sucit si a inceput sa exploreze.
Dupa 20 de minute de balaceala, cand se incretise toata si ii tremurau buzele am zic ca poate ar fi bine sa mai iesim sa ne incalzim. Idee care insa nu i-a convenit deloc donsoarei:d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...