O intrebare "mare"...

Am o dilema...si o intrebare pentru mamicile cu pitici care folosesc wc mai demult:d
E posibil ca nr. de kaki sa scada cand incepe sa faca la wc? Sa-mi fac griji?
Andreea facea inainte cam de 2 ori pe zi. Cand a inceput sa mearga la wc facea cam la fel. In unele zile o data, in altele de doua ori.
Dar de la o vreme a inceput sa faca mai rar. Cel mult o data pe zi. Si sunt zile cand sare peste evenimentul cu pricina...
Nu pare sa se abtina. Ca ea sta pe wc si sta si sta, dar nimic.
Si nu pare nici constipata, ca atunci cand face, nu e tare...
Scuze pentru subiectul nedelicat, dar e o problema noua si nu ma prind care e ideea.

Comentarii

  1. ma bag si eu in vorba desi nu sunt direct vizata ca noi facem la olita nu la wc. numai ca eu am observat niste schimbari ale "frecventei" identice cu cele descrise de tine si nelegate de locul unde se produce care era neschimbat - olita. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hm..deci scade frecventa:D. Eu initial am zis ca s-a constipat de la ceva si am bagat musetel in ea si saraca a facut o ...pleasca:)). Deci nu e asta. E altceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. diana face cam o data pe zi, in general, are zile cand sare(mai rar) si zile cand face de 2 ori....e normal zic eu...de ex eu nu merg in fiecare zi pentr aceasta treaba

    RăspundețiȘtergere
  4. Saluti! Sincer, din ce am observat pe propria-i piele, este ca n° de kk a scazut o data cu cresterea varstei (zici ca explic o teorema:)))) Inainte, facea si de trei ori pe zi, insa s-au rarit scaunele, iar acum la wc face si el 1 data pe zi, sau chiar deloc. Si cred ca este normal, pentru ca tranzitul intestinal se schimba, se maturizeaza. In fond, nici noi nu avem prea multe surprize n°2 pe zi :d:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, deci nu se intampla doar la a mea...Eu ma temeam sa nu fie legat de mersul la wc. Sa se abtina sau ceva, desi e cam greu sa te abtii de la asa ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la noi a scazut cu varsta, de la cam de doua ori pe zi la o odata, dar sunt si zile in care "sarim" problema, fara urmari. Atata vreme cat nu e constipata sau se abtine, e perfect normal :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. of...mamele astea. Cand face in pampers nu e bine. CAnd se muta la olita, tot nu e bine, ca vrem la wc. Cand se duce la wc, ca de ce nu face la fel de des...Niste carcotase:D

    RăspundețiȘtergere
  8. da, cum au spus si fetele , frecventa se reduce odata cu varsta.eu zic , cel putin in cazul nostru, nu are legatura cu faptul ca a trecut la wc. D. face o data pe zi , insa are zile cnd face si de doua ori.e normal, ca si noi adultii avem probeleme din astea ;)!bravo pt reusita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersic Dana:). Inca suntem in periaoda de proba, adica o culc cu pampers si afara prefer chilotei mai grosi. Accidente nu prea au fost. Ieri am bifat unu:D...ca ne-am luat cu joaca...si...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa stii ca asta am observat si eu la a mea. Inainte de perioada olita, facea de 2 ori si cam dupa ceas. La inceputul perioadei olita nu mai facea deloc, sarea o zi, doua. Acum a inceput sa faca la olita si face o data pe zi, dar mai sare. Si eu ma intrebam daca se abtine... Eu n-am legat neaparat de maturizarea digestiei si intestinului caci prea a coincis cu introducerea olitei.

    Si eu o culc cu scutec, dar este uscat la trezire si imi cere la olita la vreo 30 de minute, maxim o ora dupa ce s-a trezit. La fel, cand mergem afara: ii pun scutec, dar imi spune cand face si incercam sa facem "la copac" sau la WC de oameni mari, daca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, si noi la fel. Eu afara nu--i mai pun scutec. Prefer chilotei. Dar am avut 2 accidente seara in parc pe motiv ca s-a luat cu joaca si n-a reusit sa se mai tina pana la copac:d. Plus ca eu am uitat sa o mai intreb...

    RăspundețiȘtergere
  12. Roxana,noi acum am inceput sa facem la olita,dar si eu ca si voi am observat ca nu mai face ca inainte.Intr-o zi l-a facut in mai multe etape,dupa care 3 zile nimic.In genere face o data pe zi,desi mai sare uneori,dar nu este intentionat.Probabil asa e si cu wc-ul.Noi am avut varicela si a coincis cu perioada de cerut olita,insa afara nu stiu cum reactioneaza.Noaptea nu face de aproape un an de zile.Ramane de vazut,dar deocamdata stam bine.Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo