Toooo theeee seasiideee....

Nu stiu daca va mai amintiti reclama cu aeroportul, dar cam asa ma simt eu acum :d. Imi vine sa ma urc in masina si sa comand regeste "la mare, sefu', la mare". Pregatirile sunt pe ultima suta de metri, listele atarna vesele pe frigider, aleg mental hainute de toate marimile si materialele, pentru frig, pentru cald, pentru ploaie, pentru umeri arsi de soare...
Fac planuri ce mancam pe drum si unde, cand are loc prima pauza si a doua, de cate cafele e nevoie la un drum de 8 ore cu o pitica de 2 ani in caruta. Sau sa-mi iau calmante?
Enumar jucariile, cartile, animalele, creioanele si ma intreb care din ele vor da rau de masina. Caci da, ma astept la rau de masina si efectele lui minunate:d... Am pus pe lista de chestii care trebuie sa fie neaparat langa mana mea prosopele, servetele si lamaie, sperand ca vom combate dezastrul sau macar il vom limita.
Costumele de baie sunt puse deoparte, la fel si crema de plaja, colacul, piscinuta, sandalele, penseta pentru scoici:d, galetusa, lopatelele, formele, mingea, Pisi, bebe, cuburile...
In frigider sunt puse deoparte mere, pere, banane, branza, cascaval si pulpe la cuptor, iar pe o lista separata am notat ce alte bunatati mai trebuie cumparate la destinatie. Sau mancam 7 zile doar pizza. E si asta o varianta avuta in vedere.
Cumva cumva toate obiectele de pe liste trebuie inghesuite in masina noastra mica, fara a lasa in drum niciun membru al familiei. Listele sunt facute de mine, deci macar jumatate din ce gasesti acolo ar putea ramane acasa, dar pentru ca tot eu sunt cea care va face si bagajele cu siguranta o sa plecam cu toate lucrurile de care s-ar putea, la un moment dat, teoretic, in eventualitatea groaznica in care planetele s-ar alinia nefast, sa avem nevoie.
Punga de medicamente e de fapt o farmacie ambalata si prinsa bine cu un elastic.
Punga de jucarii trebuie tinuta sub control, ca sa nu umplem de la inceputul drumului masina cu papusele si plastice colorate.
Colacul de wc cu pesti este un must, dar olita? Sa luam si olita pentru drum? Andreea nu mai face la olita...Mai bine nu. Oricum daca luam olita, ar trebuie sa construim la picioarele mele un turn, caci tot acolo se va afla si scaunul de masa luat de la ikea...Credeati ca plecam fara? Nu:D. Am testat varianta fara scaun de masa anul trecut si nu o repet.
Mai am o zi de munca si 3000 de lucruri de facut pana cand ne imbarcam sambata dimineata.
Ultima mea grija ramane greva din Grecia, care sper sa nu se extinda si la benzinarii, ca anul trecut, ca sincer nu ma vad impingand masina pana la plaja, oricat ar fi de verde apa aia si de fin nisipul.

Comentarii

  1. ia zi-mi care e treaba cu scaunul de masa? Nici Andreea nu mananca decat in scaun? Noi plecam in august, in concediu si oricum nu-mi fac mari sperante ca va si manca la mare, dar in eventualitatea ca o va face...Acum ea mananca la bebe tv sau cu multe distractii in alta parte. sincer la mare imi propun sa o infometez ca poate asa am succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi anul trecut am avut un scaun care se prindea de masa, dar Andreea nu era mare fun. Asa ca statea un pic si apoi vroia jos. Asa ca masa de pranz era un chin, cu ea ba pe canapea, ba pe scaun, ba pe masa, etc. Iesea pe balcon...eu ieseam dupa ea. In fine, nasol:d. In scaun d-asta inalt sta si mananca normal, cu noi la masa. Vezi si varianta cu infometatul, paote merge:d

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaaa, ce fain, ce fain ca plecati la mare! sunt sigura ca va fi foarte frumos chiar daca obositor pe drum. (noi am prins o greva la benzinarii cind eram in rodos anul trecut si inchiriasem o masina si cu toate astea mai gaseai cite una-doua deschise)

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi, Rox, voi aveti scaun de masina pentru Andreea? (presupun ca da) - eu am hranit pitica cu succes in scaunul de masina pe care l-am primit cu imprumut cat am fost in vizita in RO, m-a scutit de plimbari piticesti prin localuri sau bucatarii :-))) si m-a scutit de cumparat sau imprumutat (si) scaun de masa cat am stat acolo... Doar ca sugestie :-)
    In rest pupam, distractie masiva in concediu si cat mai putin stres, stiu ca si la noi in bagaje, piticii au avut 98% din logistica, restul de vreo doi chiloti si un tricou erau ale noastre :-))))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ma bazez ca gasesc la restaurant scaun de masa. si anca mananca mai bine acolo, ca nu misuna.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Kamelia: da, drumul ma astept sa fie dificil, de aia l-am si impartit in doua, cu pauza de 2 zile la bulgari:d.

    @Simona: avem scaun de masina, dar nu l-am testat la masa:d. Am cumparat un scaun de masa ieftin si foarte micut, ca al nostru de acasa e prea mare pentru deplasari. Oricum, ma gandesc ca e ultimul concediu cu problema asta, ca de la anu ar trebui sa stea si ea ca oamenii la masa. Nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cris, si noi cautam restaurante cu scaun de masa si e super ok atunci. Dar unde mergem acum exista doar cateva terase, unde nu ma astept sa aiba si asa ceva. Deci vom manca pranzul in camera, mai ales ca avem bucatarie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa aveti parte de un sejur de vis si sa va intoarceti numai cu amintiri frumoase! Drum bun si usor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tot scaunul de masa ma intereseaza si pe mine:) Noi anul trecut am tras din cauza lipsei lui in concediu si trebuia sa il cam alergam pe Matei cu lingurtia. Ai un link cu scaunul pe care l-ati luat sa-l vad si eu?
    Vacanta frumoasa va uram! Si, mai ales, linistita:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Carla, mersic mult:). VA tinem la curent cu evolutia situatiei, in limita wi-fi-ului:d

    Alina: http://www.ikea.ro/product/show/code/00069725
    ei ti-l dau dezasamblat, ceea ce e bine. Adica ai o punga cu scaunul si o punga cu 4 bete:d

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru rau de masina exista un remediu minune, homeopat, se gaseste in toate farmaciile. Noi n-am avut problema asta, dar niste prieteni de-ai nostri, cu care va veti intalni in Grecia :D, si-au rezolvat baiatul cu el. Se cheama Cocculine, e de la Boiron. Vezi ca se incepe administrarea un pic inainte de drum, cred ca cu o zi inainte. Poate vreti sa incercati.

    RăspundețiȘtergere
  12. Teo, mersic de sfat:). L-am pus pe lista, sper sa gasim la shoppingul din seara asta. Vreau neaparat ceva, ca la ultimele drumuri lungi cu masina am cam avut probleme...Si o sa evitam mancatul excesiv

    RăspundețiȘtergere
  13. Roxana, asta e partea buna, pe masura ce creste te intelegi tot mai bine cu ea si (teoretic) te asculta din ce in ce mai mult. Ai mei stau cuminti la masa, dar din cauza exemplului lui Robbie, ca daca ar fi dupa ea, asta mica ar zburda ca un fluturas pe unde apuca... Si cand ii arat ce cuminte sta Robbie si papa, se imbuneaza si ea :-)))
    Si noi avem aici Cocculine, nu am folosit niciodata (n-a fost nevoie) dar am auzit numai lucruri bune de el de la prieteni. Si mie imi place de Boiron, am folosit cu success alte chestii homeopate de la ei pentru copii (cel mai meserias este Camilia, pentru cand ies dintii, m-a salvat de multe nopti nedormite la ambii copii).
    Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  14. vreau si eu listele :)) eu nu m-am apucat inca de ele.

    RăspundețiȘtergere
  15. Simona, ea sta in scaunul de masa la pranz pentru ca nu am acceptat sa alerg cu ciorba dupa ea prin casa. Celelalte mese ( cele de lapte si gustarile de peste zi ) le ia ori pe balcon, ori pe la masuta ei de desenat. Dar sper ca la gradi o sa manance toate mesele la masa:d. Exact pe puterea exemplului ma bazez si eu.
    Avem si noi camillia, dar deocamdata nu am avut nevoie. Vad ca e ceva mai smiorcaita zilele astea si presupun ca si cei 3 canini care pocnesc sunt de vina. O sa iau la mine:). Azi am cumparat si cocculine
    Pupam si noi:)

    Maria: o sa postez listele:)), dar sa nu ma ia lumea de taca-paca:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce sa zic, vacanta placuta, ca de uitat sunt convinsa ca nu uitati nimic!:) Si un drum fara peripetii!
    Abia va astept inapoi cu detalii!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Distractie placuta si bafta multa sa nu existe incidente neplacute.Asteptam poze.

    RăspundețiȘtergere
  18. poate anul asta va fi mai simplu cu statul la masa, ca e mai mare ...noi l-am strans de cateva luni, ca ilinca nu l-a suportat niciodata prea mult
    noi am mers si cand faceau astia greva in grecia si a fost ok, sper sa fie la fel si la voi!
    vacanta placuta si drum bun!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cristina, KaBea, multumim mult si venim cu poze:). Multe.

    Oana: inteleg ca Ilinca sta la masa pe scaun normal? Si mananca asa?:D. Ca la noi scaunul normal e bun doar de escaladat sus-jos. Si se enerveaza ca nu e la nivelul nostru...

    RăspundețiȘtergere
  20. da, da, sta pe scaunul mare, se mai foieste, se mai rasuceste, se mai ridica dar merge..
    hai vacanta placuta ca banuiesc ca deja sunteti pe plaja
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo