Trezirea de dupa vacanta

Cand ne dezmeticim, revenim cu povesti.
Deocamdata, suntem buimaci, asa ca va lasam doar cu niste poze:)

Grecia - Vourvourou - via Razlog

Update:
M-am dezmeticit un pic:d
Asa ca...

Concluzii:
Deci se duse, vacanta, draga de ea. A venit, ne-a gadilat, ne-a pus sa ne odihnim la soare si tocmai cand ne era mai bine si ne gandeam la noi intamplari a plecat.
Si acu trebuie sa ne consolam ca urmatoarea vacanta la mare e abia la anuuu. Adica in 2012!
Trist, foarte trist...
Sa ne scuturam insa de lene si de suparare, sa ne stergem nasul dupa ultimele picaturi de apa de mare si sa ne apucam de treaba.
Concluziile ar fi:
- la anu probabil vom merge tot acolo, poate in gasca mai mare.Merita.
- experienta cu drumul de 12 ore impartit in 2 zile nu o repet. E obositor rau de tot si pierzi timpul aiurea. Nici varianta de drum de 12 ore nu-mi surade...vedem la anu. Din ce am vazut eu, limita pana la care drumul e frumos si relaxant, fara crize, pauze dese, vomitat, mutat de colo colo, etc, e pe la 4-5 ore. Dincolo de aia, devine dificil. Se plictiseste in scaun si vrea in brate, nu are loc in brate si vrea sa se plimbe, ii e foame, dar nu poate manca, mananca si i se face rau, vrea la utza, vrea jos, vrea sus, vrea sa ii canti, vrea sa arunce cu mingea prin masina, etc. Nu frumos. Poate la anul, fiind un pic mai mare, va fi mai usor in masina, dar acum am ajuns acasa franta de oboseala:d
- in vacanta, copilul nu mananca cum mananca acasa. Asta e. Mananca mai putin. Nu e grav. E ok atata timp cat mananca o masa de pranz calumea, plus ceva la micul dejun si la cina. Daca intre 2 valuri mai arunci in gura ei si un fruct, e minunat:d
- copiii nu au nevoie de cuvinte ca sa se joace impreuna. Andreea s-a fugarit cu sarbi, rusi, bulgari, au ras, s-au imitat, s-au mangaiat, s-au umplut de nisip.
- concediul cu un copil mic nu este la fel ca unul fara copil. Nu poti petrece o zi intreaga vizitand insule, alergang pe la muzee, mancand in picioare pe stradute inguste si luand cina la ore tarzii, la lumina lumanarilor. Trebuie sa respecti programul de somn si de masa, chiar daca mai faci mici abateri de la reguli. Poti amana culcarea cu o ora, daca cel mic vrea sa se mai joace un pic in curte, dar nu il poti forta sa stea pe scaun la restaurant pana termini sticla de vin:d. Asta nu inseamna ca vacanta in trei nu e frumoasa. Este doar altfel.
- Nu lasa o raceala sa iti strice cheful. Si acasa poate sa raceasca. Nu e grav, se poate intampla. Statul la soare, in apa de mare nu face rau. Dimpotriva. La noi a redus considerabil "mizeriile nazale" si a desfundat nasul de minune.
- jucariile de acasa devin absolut neinteresante in fata scoicilor, melcilor, nisipului...Data viitoare voi reduce considerabil geanta cu zdranganele.
- comparand vacanta de acum cu cea de anul trecut, tot la mare, zic ca e mai simplu si mai frumos la 2 ani decat la 1 an:d. Deja ne-am putut aventura la lucruri pe care anul trecut le-am evitat: plimbat cu barca, mancat la restaurante, lasat copilul singur in apa, mers cu masina pe distante mai lungi.

Una peste alta, noua ne-a placut mult de tot la greci. E prima vizita acolo cu Andreea si prima vacanta "pe continent". Pana acum eram de parere ca frumusetea s-a asezat pe insule, dar ma inselam. Zona in care am fost e minunata si foarte potrivita pentru copii mici. Verdeata, nisip, apa mica si limpede, scoici, pesti care se plimba printre picioare, insule nelocuite la care ajungi in 10 minute cu barca, taverne pe plaja, unde poti manca in timp ce piciul se joaca in nisip, apus de soare spectaculos, copii multi, de diferite natii, liniste.

Comentarii

  1. Foarte-foarte frumoase pozele! Si voi! Si marea, of, ce mi-e dor de marea de la greci!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si noua ne e dor. Si abia am plecat de acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. PS: voi nu urma sa mergeti in zona?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, noi mergem la bulgari anul asta, pe la sfarsit de august, e mai aproape mai ales ca plecam de la parintii mei, din Calarasi. Plus ca nu rezista Costin atatea ore in masina pana la greci.:( Cred ca Raluca urma sa plece in Grecia si v-a cerut detalii.

    RăspundețiȘtergere
  5. asa..da, corect:D. Sunt ametita rau:)

    RăspundețiȘtergere
  6. aaa, asta cu sticla de vin am experimentat-o si noi :)) si pe aia cu mancarea. a mancat si smaranda putin, dar aia e...bine ca v-ati distrat. noi anul viitor cred ca bagam turcia cu avionul

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria, noi la anu tot acolo am vrea sa mergem, dar in alta varianta de transport. O idee ar fi avionul pana in Salonic si de acolo sa inchiriem masina. Dar doar daca gasim niste bilete la pret acceptabil. Altfel...mai vedem

    RăspundețiȘtergere
  8. anul trecut spre salonic erau bilete f bune la pret, am vrut si noi sa facem combinatia asta avion+masina, insa cumva mai complicat si a ramas masina care a fost..un chin:)
    eu deja am o mare idee despre vacanta in 3, ca am tot plecat cu ilinca si pana acum a fost destul de obositor, de acum pare sa mai fie si distractiv, ca a mai crescut, dar mesele tot nu sunt mese iar vinul poate fi abandonat oricand:))
    noi ne cam gandim la varianta 3+1(bunica), macar cand doarme sa profitam, ca altfel oricum e cu 'mama'pe buze non-stop
    in alta ordine de idei, noi mergem in vacanta dupa 15 iulie de obicei, ca sa fie pe la mijloc asa, altfel, daca e prea la inceput mi se mai face de un concediu pana-n toamna si sufar:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu m-am uitat prin mai la bilete de Salonic, la Tarom, si erau cam 150 de euro de persoane. Plus masina de acolo...ieseam cam scump, ca de anul asta picea are bilet intreg.
    Dar la anul ma orientez mai din timp.
    Si noua ne plac vacantele in 3, sunt ok, matza se adapteaza bine la locuri noi, Drumul insa ma omoara.
    Si noi mergeam de obicei in concedii in iulie, din aceleasi motive.
    Dar acum am impartit vacanta in 2. Una cu picea si una fara pice:)). Aia fara pice urmeaza din 20 iulie:d

    RăspundețiȘtergere
  10. bine ati revenit!foarte frumos v ati distrat.si da, sunt de acord cu toate concluziile tale :)).pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. bine ati revenit! :) Ma bucur tare pentru voi ca ati avut parte de vreme frumoasa si de clipe minunate. :) E interesanta experienta unui concediu in 3... insa eu abia astept sa experimentez cum e in 4. Inca mai sper ca vom reusi anul acesta sa plecam impreuna... macar pe la inceput de septembrie... dar totul depinde de piticul pe care il asteptam, asa ca ne vom hotari pe ultima suta ....

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine v-am gasit GAbi:)
    E interesant in trei. Sigur e si mai interesant in patru:d. Eu zic ca in septembrie puteti face o incercare. O sa fie bine si pentru Maria si pentru voi astia mari sa schimbati putin aerul, ca ala mic o sa fie concentrat pe mancat si dormit probabil

    RăspundețiȘtergere
  13. Aaaa, ma speriasem cand ai spus ca nu mai aveti vacanta pana la anul. Asa mai merge, si o vacanta singuri... Nici nu stiu ce sa zic: mi-as dori, nu mi-as dori?

    Acum, legat de drum: eu nu m-as aventura ever la un drum asa lung cu masina. Si nici cu trenul, cat o fi el de tren smecher care te duce din Franta pana in Spania, de exemplu. Pentru mine, cu copilul avionul este sfant: repede si bine. Altminteri, am facut drumuri de 6 ore si m-am urcat pe peretii masinii. Nu a fost ca la voi, adica la noi scaunul de masina este regula, nu se iese din el sub nici o forma, dar atata am vorbit, am cantat, m-am stambat ca m-a apucat durerea de cap. Si plictiseala. Caci la un drum din asta ma plictisesc si eu, ce sa mai spun de Degetzica. Aaa, si sa nu uit de desele opriri pentru pipi care lungeau timpul ca pe un elastic.

    Varianta cu bunica am incercat-o anul trecut la mare, in VV. A fost excelent, am repeta-o oricand cu conditia sa fie mama, nu soacra, dar sa stii ca nu ne-am vazut de ale noastre. Pentru ca, asa cum spune si Oana, Degetzica era tot cu mama pe buze si toate se fac cu mama, inclusiv mancare, baie si plimbat pe plaja de nu puteam nici un fruct sa mananc linistita. Dar mama ajuta cat putea, saraca: de la strans cearsafuri si jucarii de pe plaja pana la adus sticle cu apa de la magazin si spalat fructe si intins prosoape si hainute pe sarma. M-am intors bine de acolo, adica relaxata, clar nu a fost ca acasa.

    Anul asta am vrea sa-i luam pe toti cei 4 bunici, sa vedem daca ii iese Printzului Consort ca mie mi se pare ca vom fi cam multi. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Maria, noi ne-am facut o regula din a avea un concediu pe an doar pentru noi, mai ales ca sunt activitati in care nu o poti implica inca pe cea mica. De exemplu acum o sa mergem mult cu masina, intr-un circuit, ceea ce ea nu ar aprecia deloc:d.
    Si eu am ajuns la concluzia ca avionul e cea mai buna varianta deocamdata. Doar ca trebuie sa ne organizam mai din timp si sa gasim bilete la un pret bun.
    In schimb, in varianta cu avionul bunicii sunt exclusi, ca am saraci cu atatea bilete. Si oricum noi ne-am descurcat cu matza in concediu, nu am simtit lipsa unor ajutoare. Cu exceptia drumului:d. cand ar fi fost tare bine sa mai poata palavragi cu ea si altcineva...
    Concediu placut si voua:)

    RăspundețiȘtergere
  15. bine ati revenit, zic si eu cu intirziere. foarte frumoase pozele, nu se vede oboseala de pe drum. Si noi am vazut ca piticu nu prea rezista in masina mai mult de 4-5 ore iar atunci cind mergem la bunici, la 500 km distanta de Bucuresti, ne impartim drumul in doua :(. Si da, concediul e altfel cu un pitic. Anul trecut insa cind Mihul avea 1 an si 9 luni am reusit totusi sa batem insula cumva nesperat pt ca la prinz reusea sa adoarma fie in carucior, fie in scaunul de la masina inchiriata iar cind obosea, iarasi il plasam in carucior si continuam sa batem strazile... Anul asta nu stiu cum facem ca teoretic am renuntat la carucior... Plus ca piticu e mai nabadaios...

    RăspundețiȘtergere
  16. Kamelia, si noi am renuntat la carucior si oricum in zona unde am fost noi nu prea aveai unde sa plimbi caruciorul. Era doar o strada care traversa localitatea, destul de ingusta si fara trotuar. Eu oricum prefer ca somnul de amiaza sa-l faca la ea in pat si nici noi nu eram dornici de prea multe plimbari. Iar Andreea mea daca adoarme undeva si apoi incerc sa o mut in alta parte se trezeste si asa ramane:d.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo