Se apropie...

cine? Concediul, normal:)
Am intrat in luna lui, finally. Dupa discutii, calcule, analize, am ales si destinatia. Grecia, Sithonia, Vourvourou. N-am mai fost, dar am auzit de bine. We shall see.
Pentru ca mergem cu masina personala si nervii mei nu cred ca ar rezista la 12 ore de mers intr-un spatiu inchis cu picea, am hotarat sa facem o pauza de 2 zile pe langa Bansko, ca tot era in drum. La un drum de 8 ore sper sa rezistam, si eu si ea:D. Ta-su are varianta "casti pe urechi si muzica la maxim".
Si iata un scurt film care arata de ce mi-e mie teama de orele lungi din masina:d


In alta ordine de idei, voi ce folositi la:
-arsuri
-zgarieturi/julituri (aici eu am betadina si mai nou o crema din plante cicatrizanta)
-ciupituri de tantar

Toate la copii.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...