Deci plecam

Peste cateva ore decolam spre tinuturi racoroase, cu paduri si aer de munte. Am auzit ceva si de niste ploaie, dar dupa canicula de aici nu mai suna asa oribil...
Ieri a revenit acasa si sotul personal, cu vesti proaspete despre matza.
Matza e bine, se distreaza cu bunicii, la Predeal. A inteles ca mami e la Bucuresti, la servici, si cu asta basta. Tot acolo a plecat si tati. Ea stie de luni bune ce e aia servici, le-a si vizitat, pe ambele, asa ca nu a fost o notiune abstracta, ci ceva de inteles.
De fapt, asta e secretul cred. Sa nu incerci sa pacalesti piticul, sa pleci pe furis, sa bagi cine stie ce povesti alambicate, ci sa-i spui adevarul, cat mai pe limba lui.
Noi avem avantajul ca bunicii sunt foarte apropiati de Andreea, au stat cu ea de la nastere, am testat treptat lasatul singura cu ei, cate o zi, doua, apoi 4-5. Vacanta de 7 zile de anul asta e cea mai lunga petrecuta fara ea, dar cred ca e si ultima in care nu va percepe lipsa noastra ca pe ceva nasol.
Dupa 3-4 ani, am inteles ca nu mai accepta despartirile asa usor.
In orice caz, pana acum, Andreea nu a protestat nicicum la vacantele cu bunicii. Nu a plans, nu si-a modificat starea de spirit sau programul, nu a cerut acasa sau la mami. Daca intreaba uneori unde suntem, asculta povestea si trece mai departe.
Normal ca ne e dor de ea si normal ca o sa astept cu nerabdare sa fim din nou trei :). Dar, o data pe an e frumos sa fim in doi...sau in patru, cu niste prieteni dragi.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...