Jurnal de mama singura acasa

De ieri dimineata sunt singura acasa. Cuc. Prima data dupa mai bine de 3 ani...Foarte ciudat sentimentul de a avea toaaata casa doar pentru mine. Am inceput experienta cu o curatenie generala si un drum la piata dupa pepene si alte bunatati, care m-a daramat. Asa ca la 12.00 mi-am intins ambele picioare la orizontala si am citit. Ce liniste dubioasa, nimeni nu ma striga, nimeni nu vrea nimic de la mine. Foarte ciudat:d
Seara am muncit un pic, dar dupaaaaa, m-am regalat cu o baie cu spuma cum n-am mai prins de muuult timp. Am imprumutat spumantul matzei, din sticla roz cu capac in forma de coronita:d. Miros a piersica...
A, si tot aseara am facut briose. Cu zmeura. Super bune. Si am reparat ghivecele mele cu rosii daramate de furtuna. Si am vrut sa fac poze la nori, dar aparatul e la Dan, la munte, cu matza. Si cu bunicii.
Azi dimineata m-am trezit ca de obicei la 7 juma, desi nu se auzea niciun "maaaaamiiiii" prin casa. Era racoare si soare si mirosea a pamant asa ca am deschis larg toate geamurile si mi-am baut cafeaua, in liniste, fara intreruperi, pe balcon. Ce dor mi-era sa-mi beau cafeaua in liniste;)...
Eh, dar matza lipseste doar de o zi si, desi e calm si relaxant si muuulta liniste in jur, parca lipseste ceva..Si sunt sigura ca saptamana asta o sa-mi fie tare dor de ea. Chiar si de scartaielile dansei:D.
Azi sunt singura cuc, maine revine sotul personal, miercuri decolam.
O saptamana frumoasa va doresc!

PS: remember rosiile mele? agricultura ecologica de pe balconul personal a produs niste bobite miiici, dar gustoase. Si zilele astea au inceput sa apara si capsunile . Tot mici, ca niste fragute. Placerea cu care le culege matza si le uda si le mangaie, compenseaza dimensiunile reduse ale recoltei...

Comentarii

  1. Alina, nu e usor fara ea, dar adevarul este ca o pauza scurta pe an e de mare ajutor si te ajuta sa constientizezi mai bine cat de multe ai si cat de mult inseamna ele:)
    Pupici.
    PS: daca vine vorba de invidie:d, eu ma inverzesc de cate ori vad poze cu picele tale in curte, in gradina sau la plaja:)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, ce sentiment reconfortant - vacantaaaa si pe deasupra in doi:) muhahaha!!!
    Mada

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, singura acasa? ce-i aia? ca nu-mi mai amintesc :D. Citit? In liniste? Vreau si eu!!!!! (cred ca asta imi lipseste cel mai mult :D)Vacanta frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mada, o sa fie o vacanta in patru, daaar patru adulti:))...


    Camelia, primele 10 minute eram complet dezorientata:)). Ce naiba fac acu? Apoi mi-am revenit...Cititul ca cititul, dar baia in spuma a fost de vis:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, alea descrise, nu? Ca alea cu rosiile nu sunt asa idilice:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, la alea descrise ma refeream.:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. pe mine m-a framantat: pentru cine s-a mai chinuit sa faca briose?!:))adica daca tot iti faci de cap, ce cautai in bucatarie?!:)) e ultimul loc unde as sta daca as ramane singura acasa:D
    Distractia placuta si experiente de neuitat!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai cum mai MAri pentru cine...pentru mine normal :)).
    Ca de ieri asta mananc: briose si pepene:d.
    Multumim de urari, pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. cunosc sentimentul :).si il traiesc identic ca si tine :).insa parca lipseste ceva dupa cateva ore de rasfat, ai dreptate.
    vacanta placuta va doresc!pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo