Micul Picasso

Sambata seara, prea cald pentru nisip, prea aglomerat pentru parc, ne-am dus in Centrul Vechi, sa bem un suc/bere la Bordellos. Locul e dragutel, racoare, fete prietenoase pe acolo, spatiu berechet pentru alergaturile matzei.
Dupa suc, am zis ca merge un pic de muzica, asa ca ne-am culturalizat din nou la Universitate, unde "simfoniile de vara continua". Donsoara si-a gasit iar parteneri de alergatura pe acolo, asa ca, in timp ce ea topaia pe iarba si mai arunca din cand in cand o figura de dans pentru deliciul publicului:d, noi astia mari am ascultat un pic de Mozart si Brahms...Face bine la inima din cand in cand:)
Seara s-a incheiat cu o ora de pictura a la micul Picasso.
Si asta, doar pentru ca ziua incepuse in parc, asa: :D
O saptamana frumoasa tuturor

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...