Momente scurte

-Mami, ce face baietelu'?
- Pishu
-Fac si eu!
-Hai dupa pom...
-Nu mami, nu asa. In picioare

Andreea, se intinde teatral pe pat...
-mami, am buba, ca Bada (Alba ca Zapada:d)
-te doare burtica?
-da, ca pe Bada....
-pai sa aduc niste sirop atunci..
-Nu mami, nu doare!

Pe drum spre casa, din parc
-Mami, face somn
-Ti-e somn?
-Da, face somn...
-Pai mergem acasa, bem lapticul, facem baita si apoi mergem in pat la nani
-Si Pisi
-Si Pisi merge. Si cand ne vedem dupa aceea?
-Dimineata, la soare
(noot...ne vedem si noaptea de cateva ori, la pisu, la apa, la pupici...:D)

Eu furand din cerealele ei cherrios..
-E bun mami? Place?
-Bun, place
-Mai vrei? Mai vrei, mami? Ia!

Comentarii

  1. Oau, abia astept si eu astfel de conversatii! Asa de dulci!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem o gramada de conversatii haioase, dar nu mi le aduc aminte:(. De aia am zis sa incep sa le imortalizez pe aici...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo