Balaceala din IOR

Duminica am fost in IOR. Am zis sa evitam aglomeratia din Tineretului, dar am dat de una si mai ingrozitoare. Parca eram la miting, toata lumea mergea incolonata pe alei, incercand sa nu-l calce pe ala din fata pe pantof, iar la locurile de joaca...razboi in toata regula. Zeci de copii alergau agitati, stresati, se certau, se imbranceau, se agatau haotici de leagane.
Am zis ca nu mai repet in veci experienta asta. Am plecat de acolo mai obositi decat ajunsesem si cu nervii pusi pe bigudiuri.
Singura parte haioasa a vizitei a fost fantana dinspre Titan, unde matza a alergat si s-a jucat cu apa de nu se mai dadea dusa. Noroc ca aveam haine de schimb, ca s-a udat toata:D

Comentarii

  1. Si voi deci tot singuri va balaceati...:) nu vad niciun alt copchil ud pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai erau vreo 2 fetite in chilotei. Si multi care se uitau in trecere. Banuiesc ca ar fi vrut si ei,dar aveau parintii alte planuri

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, trebuie sa gasesc si eu fantana asta, abia astept sa i-o arat omuletului. Nu o stiam, nu stau in zona, dar in urmatoarea zi cu soare ma apuc sa o caut :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si eu am vazut-o la alte mamici si m-am prins imediat ca matza va fi incantata. Sa iei insa haine de schimb, ca se face leoarca:d. E chiar la intrarea de langa bisericuta de lemn din IOR..

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place placerea ei!! :P E minunat sa descoperi bucuria care sta intr-un jet de apa. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca si Costin ar fi fost mot acolo, la fantani, are o fascinatie pentru apa...astazi ne-a prins ploaia, ne-am adapostit si el tot vroia sa iasa afara, langa streasina, unde curgea apa cel mai tare!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabi, la inceput era cam circumspecta, ca nu intelegea ce e chestia aia si daca are voie sa se joace acolo:d. Cand s-a lamurit, ca e ok, sa te tii..

    Cristina, cand veniti prin zona, treceti cu el pe acolo. Normal, tinut de manute inseamna ca se uda si cel de langa el, dar asta e:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca vreti liniste in weekend, va asteptam in parcul Kiseleff. De obicei e mai gol in weekend decat in alte zile ale saptamanii!

    RăspundețiȘtergere
  9. scuze de intarziere, de obicei in jur de 7 seara, dar in weekend iesim si dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  10. e o fintina din asta si in Piata Mare din Sibiu, a testat-o si Mihul, s-a udat un pic...:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo