Despre cum s-a dus naibii somnul meu

Ei bine, da. Dupa 1 an si ceva de somn minunat noaptea, fara pauze, fara treziri, la 2 ani si 3 luni matza s-a gandit ca e timpul pentru o schimbare.
Asa ca mai nou noptile mele sunt fragmentate in bucatele mici, chinuite. De pe la 2-3 matza incepe sa ma strige. "maaaaamiiiiii, apa", "maaaaaamiiiiiiii, pishu", "maaaaamiiiii, apaaa"..si tot asa, de 4,5,6 ori pe noapte.
Nici nu stiu daca doarme cu adevarat intre pauzele astea.
La 6 de obicei e ultima strigare, dupa care fie adoarme bustean pana la 8 si un pic cand ma duc si o trezesc, fie se trezeste de tot, spre maxima mea bucurie.
Eu sunt mereu chiauna, as bea 10 cafele si uneori la munca ma surprind picotind cu ochii in monitor...
Ramane speranta ca si asta e tot o faza, ca si celelalte, si ca intr-o zi (noapte) vom reveni la obiceiuri mai bune.

Comentarii

  1. e ca si cum ai alapta noaptea :)))
    alexandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, eu n-am avut inca nopti cu somn continuu, in perioada asta macar de 2-3 ori tot se trezeste, fie si numai ca sa-l mangai sa-l culc la loc...iar la noi trezirile finale sunt mai mereu la 6-7 dimineata...deci ai o mamica=tovarasa de suferinta.:(

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristina: :((. Andreea nu s-a mai trezit noptile de pe la 8-9 luni cred. A mai avut perioade cand ma striga o data, asa de confirmare ca sunt in zona. Dar acum e jale...A inceput cu mersul la pishu, o data pe noapte, si am zis ca e ok. Scapam de pampers. Dar de vreo 2 saptamani se trezeste des si cere apa. Sper ca la toamna ii trece:)

    RăspundețiȘtergere
  4. nuuuu vreau sa aud asta. nuuuu vreaaaau

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ce speranta dai tu mamelor... ca mine?;))

    RăspundețiȘtergere
  6. zi si tu, oana, daca e ok ce face roxana :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria, Oana: stiu, vesti nasoale:d. Dar la voi o sa fie iarna cand ajungeti la varsta Andreei..asa ca, cine stie, poate sariti peste faza asta:)

    GAbi: trebuie, nu? Asa zic si eu...

    RăspundețiȘtergere
  8. vestea nasoala este ca vara ASTA ilinca striga pipi/caca/mama/tata/apa
    record absolut de mers la toaleta..tineti-va bine..12 ori!! o noapte terminata si mai luati in calcul ca eram si la munte si pt toaleta trebuia sa coboram niste scari:((( groaznic, m-am trezit ca dupa o noapte in care am primit numai tigai in cap:)
    plus ca daca vorbim de iarna si de toaleta pt mine problema e mai stufoasa, ca intra in ecuatie, dresuri, bodyuri, pantaloni si ce-o mai fi pe acolo deci..
    in alta ordine de idei, sau in aceeasi, maria, roxana e draguta, vrea doar sa ne avertizeze:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana,eu sper ca pana la iarna nu mai face pishu noaptea:d...La munte ai mei o puneau noaptea pe olita, tot pe motiv de scari si distanta pana la baie.
    Inteleg ca ati scapat de pampers? Sau sunteti pe cale sa

    RăspundețiȘtergere
  10. nu, n-am scapat inca pentru ca la fiecare schimbare de locatie o luam de la capat si ne tot foim, dar cand ne linistim cred ca va fi ok.
    acum, eu cred ca ea de multe ori vrea sa ne si foim asa prin casa noaptea, ca din cele 12 coborari n-a facut de fiecare data, iti dai seama:)
    olita n-a fost agreata iar eu n-am insistat ca mi s-a parut o idee buna direct cu wc-ul, se pare insa ca avea si ea rolul ei:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, e mai bine ca face la wc. Nici noi n-am folosit olita. Doar la munte am dus-o, pe motiv de scari:d
    Si Andreea a avut accidente dupa concediu, dar dupa vreo saptamana de stat acasa a revenit la normal:)

    RăspundețiȘtergere
  12. oana- ma complexezi cu scapatul de pampers, eu nici n-am incercat :))

    RăspundețiȘtergere
  13. maria-nuu, n-ai de ce, ce e la noi e un haos, crede-ma

    RăspundețiȘtergere
  14. Tin pumnii sa fie ceva trecator!

    RăspundețiȘtergere
  15. Adica normal ca e trecator :)), nu asta am vrut sa zic, ci sa treaca repede repede... adica... azi! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Raluca, in ultimele seri am lasat usa deschisa la camera ei, plus ca am apelat la Zana Maseluta:)). Zana nu ne lasa sa bem apa noaptea pentru ca se strica dintii...nush daca e vorba de zana:d sau de temperatura un pic mai scazuta, dar in ultimele 2 nopti s-a trezit doar o data, pentru pishu, si am mai auzit-o foindu=se de vreo 2 ori,dar nu m-a strigat. Sa vedem in continuare...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo