Furnicutza lu' mama

Dimineata, pe la 9 juma, eu complet imbracata, cu sacul de parc asteptand cuminte pe scaun, cu Andreea imbracata, astept sa termine fi-mea de spalat vasele ca sa iesim odata afara...Matza nu s-a lasat dusa pana nu a terminat de facut curat, proces care a dus la consumarea unei cantitati importante de apa...:d....


Dupa ce am reusit sa iesim afara, a aparut problema culcarii lu' bebe mic, creatura roz, fara haine, care a ajuns cu noi in parc...


Alte filme de azi pe aici..

Comentarii

  1. Norocul vostru ca aveti si o persoana responsabila in casa. Nu se iese din casa daca sunt treburile neterminate si nici joaca nu prieste daca exista papusi care nu fac nani. Trebuie sa intelegeti ca e nevoie de ordine si disciplina ca sa functioneze totul bine. Noroc ca o aveti pe Andreea. :) E dulce-dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, norocul nostru:d. Eu deja ma saturasem de atata spalat si vroiam afaraaaa. Si ea nu si nu:p.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare e picea voastra! Abia astept sa-mi vad si eu puiutul asa mare!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. PAi poate puiul tau trece la reparat masini, vopsit pereti..chestii mai complicate:d.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e, ca tot e disperat de acum de invartit orice roata de carucior sau de altceva ce o intalneste pe strada...de pereti eu chiar sper sa stea deoparte.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adorabila. :) Vad ca si voi aveti aceeasi problema cu filmatul, si la noi la fel, Catrina vrea sa vada din spatele camerei, tot. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alina: dap:d. Vrea sa vada cum o filmez:)). I-am explicat ca daca intorc camera nu se ma vede, dar nu pricepe:)...

    RăspundețiȘtergere
  8. aha, deci unii mai fac si curat! :D Ii voi arata filmuletul si lui Mih al meu, poate cine stie, puterea exemplului... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu,Kamelia, nu fac curat:d. Doar spala vase si umplu bucataria de apa:)). In rest, ca dupa razboi printre jucarii...

    RăspundețiȘtergere
  10. ce mai conteaza cata apa a consumat? ... important e ca face curat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma enervez ca pot doar sa vad filmele, dar fara sonor... Oricum, asa o pot admira mai bine cat e de frumoasaaaaaa (mi se pare tare tare frumoasa), cat e de mare si dezvoltata (mi se pare cu vreo 2 ani mai mare decat Alex :D) si cat e de harnica si simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Gabi: asa e:). deocamdata pot sa-i dau apa rece, ca e cald, dar la iarna o sa platim extra apa pentru "curatenia" asta:))

    @Raluca: astia mici cresc in salturi. Dupa 2 ani deja devin niste copilasi adevarati, nu mai sunt asa bebelusi. Si incep sa copieze si sa reproduca tot ce vad la cei mari. O sa vezi si la Alex niste schimbari radicale in doar cateva luni

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo