Povesti cu valuri

Ne-am intors, dupa ultima intalnire cu marea de anul asta.
A fost frumos, cald, cam vantos totusi, am facut si baie si plaja, ne-am jucat, am facut castele si am cunoscut delfinii.
Trecand peste mizeria de pe plaja si anumite specimene umane nedorite, ignorand fundurile gigante, burtile prea rotunde si covoarele de seminte si tigari de pe jos si inchizand ochii la strigatele de lupta ale unor mame si ratoiala unor tati...a fost frumos.
Matza si-a gasit copii pe plaja si s-a jucat cu ei. Sau singura. A intrat si in apa, mai putin duminica pentru ca batea un vant cam fortos si ne era frig. S-a intalnit cu Mariuca un pic, prea pic :(
A fost frumos. Marea e frumoasa mereu. Ne vedem la anu'....

Cu Mariuca:)
Cu mami:)

Castelul Reginei In cautare de scoici
Delfinii

PS:
Uf, am uitat sa va povestesc despre best ever chocolate cake a lu' Mazi, pe care am facut-o impreuna cu Andreea si am mancat-o impreuna cu taticul donsoarei, pe motiv ca matza isi terminase ratia anuala de ciocolata inca din timpul procesului de preparare a minunii, prin lingerea prelungita a vasului in care amestecasem compozitia...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...