Prima zi de gradi

Dap, am ajuns si aici. La prima zi de gradi. Suna asa ciudat. Cand a crescut pitica? Cand au trecut lunile, zilele, anii? Dimineata era super disperata sa plece mai repede, si-a luat rucsacelul cu numele ei si misuna pe la usa. Am reusit sa aman plecarea pana pe la 9 si un pic, dar tot a trebuit tati sa faca o plimbare pe jos pana la gradi ca sa nu ajunga acolo prea devreme.
Am decis sa o duca tati. Pentru ca de el se desparte mai usor. Sper.
O sa revenim cu povesti mai incolo. Maine. Saptamana viitoare.
Suntem curiosi, speriati, bucurosi, emotionati. Toate la un loc. Incercam sa nu transmitem decat ganduri bune si pozitive, dar stiu din povestile altor mamici ca nu e asa usor cu adaptarea la noul mediu, ca fiecare are reactii diferite si perioade mai lungi sau mai scurte de adaptare. Luam fiecare zi cum vine si vedem ce avem de facut.
Poza zile: "pa mamiii, pupici"

Comentarii

  1. aaaa, asta ne asteapta si pe noi peste vreo doua saptamini. si eu sunt plina de temeri, intrebari, dileme. si la noi il va duce tata, nu sunt sigura insa ca in primele zile n-ar trebui sa ma duc si io (asta e una din dileme)... eu inca nici nu stiu exact de ce anume avem nevoie. voi cum ati pregatit-o pentru eveniment? rucsacel fara personaje disney unde ati gasit??? de-abia astept povestile voastre :). Va doresc sa va fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Kamelia,eu urasc chestiile de copii cu personaje Disney:)). Am o problema,recunosc.
    I-am luat de pe net un rucsac inscriptionat cu numele ei, cu un animal lipit acolo. E foarte simpatic.
    Andreea e destul de obisnuita cu despartirile de dimineata asa ca nu de asta imi fac griji. Ci de mancat, dormit, urlat dupa jucarii, etc:d.
    I-am tot povestit in ultima vreme de gradi, de copii, plus ca am avut noroc ca o prietena de-a ei merge deja de vreo luna acolo.
    Ca pregatire, noi trebuie sa ducem pijama, papucei si un rand de hainute de schimb.Altceva nimic. Dar e particulara si costa o gramada asa ca e normal sa nu mai ceara altceva:p
    Bafta si astept povesti si de la voi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai da, si eu le urasc pe alea cu disney de aia am intrebat :) Aaa, daca are deja o prietena acolo, va fi mai simplu cred...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am luat de pe etsy.com. Sunt niste saci marca stephen joseph pe care poti coase numele copilului..Sunt funny, cu animale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, ce mare s-a facut, merge la gradi!! Noi am hotarat sa asteptam pana la primavara, cand Matei o sa faca 2 ani jumate.
    Va uram sa va mearga bine la gradi. De-acuma gata, e fetita mare, a plecat in lume:D

    RăspundețiȘtergere
  6. eeei, copil mare! bafta multa si distractie frumoasa andreei acolo:))
    sper sa se acomodeze usor si frumos si sa fiti bine cu totii, dar am un feeling ca va fi ok:)
    va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa treceti cat mai usor peste perioada de adaptare si sa fie cu noroc :-)! Din experienta proprie, asa... ca sa ai cu ce sa-ti mai linistesti toate gandurile alea ce dau navala... pot sa spun ca: 1. daca plange suna dupa 10-15 minute si vezi daca nu cumva s-a linistit (de obicei da, se ia cu joaca si altele) 2. gradinita e buna :D, ii ajuta fantastic pe cei mici.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alina: nu e mare, e tot mica:d, dar e tare jucausa si dornica sa faca multe multe lucruri noi. Acasa nu prea mai face fata...mai ales ca vine iarna si copiii dispar din parc.

    @Oana: asa sper si eu, sa ii placa si sa ne fie bine la toti cu noua rutina:)

    @Zu: tipele de acolo au zis ca nu ma suna decat daca e nasol nasol adica nu reusesc sa o calmeze nicicum. Deocamdata nu m-a sunat nimeni:)).. Si eu zic ca gradi e buna pentru astia mici. Voi inteleg ca ati depasit faza de adaptare repede si bine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum trece timpul, nici nu-mi vine sa cred!
    Acomodoare usoara si sa citim numai vesti bune de la gradi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi de link, am vazut rucsaceii, absolut adorabili, imi plac mult de tot. cred ca merg si la baietei :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cristina: trece repede rau. Imedait o sa o ia la fuga si Costin si o sa vorbeasca si si..:d

    @KAmelia: da, si mie mi-au placut. Au si cu trenulete parca..sau asa ceva:d. Daca te intereseaza, iti pot trimite pe mail de la cine l-am luat

    RăspundețiȘtergere
  12. da, mersi, pe mail de la profil sau facebook, cum poti, am vazut si eu cu trenulete insa ca deobicei cele cu floricele sunt mai frumoase, e nedrept :((((

    RăspundețiȘtergere
  13. toaaaata ziua m- am chinuit sa comentez. nostalgic, ca parca acum citeam de diversificarea andreei. cum a fost?

    RăspundețiȘtergere
  14. @maria: da ma....ciudat:d. Cresc picele... Prima zi a fost super. A mancat, s-a jucat, n-a plans deloc. Singura problema pare sa fie somnul, ca dorm toti si adorm si se trezesc la alte ore...si se cam trezesc unii pe altii. Andreea a dormit doar o ora ca la 3 a inceput unu sa planga..Dar vedem noi pe parcurs.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt convinsa ca se va adapta usor, pentru ca pare o fetita tare descurcareata si sociabila.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce emotionant!!! E mare deja! Sa fie fericita acolo!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bafta maaaare! :)
    Curajosilor, ca sa zic asa. :P
    Catrina ar vrea, dar numai cu mine. Sunt sigura ca ar iesi cu jale mare daca as incerca s-o las acolo. Asa ca mai asteptam, deocamdata. Un picut.

    RăspundețiȘtergere
  18. wow! ce repede a zburat timpul. Sper ca a fost bine; sper ca va fi bine in continuare. Va tin pumnii si astept cu nerabdare povestile. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Oana, Raluca: multumim:). Si eu sper sa fie usoara trecerea in etapa asta. Din ce am vazut unii plang din prima zi, altii incep sa planga dupa 2 saptamani:D. Sa vedem...

    @Alina: sa stii ca si Andreea e fooartte lipita de mine, cand sunt in preajma. Vrea doar la mine, totul se face cu mami, ceilalti sunt ok, dar doar daca e si mami prin zona:D. Dar ea e obisnuita cu plecatul meu dimienata la munca si probabil de aia a fost ok sa ramana la gradi fara mami si tati...Pupici

    GAbi: a zburat, da, repede rau. Venim cu povesti

    Maria: ca sa fiu sincera am stat cu putine emotii pentru ca nu stiam ce face. Cand era cu mama acasa aflam daca a mancat, a dormit, a plans, etc. Acum m-am trezit ca nu stiu nimic de ea. Abia seara cand am citit in caietel (avem caietel personal, cu povesti de la gradi ) ca a mancat si a dormit cat de cat si ca a fsot super vesela, m-am linistiti...

    RăspundețiȘtergere
  20. E mai greu in urmatoarele zile, cand se prinde ca trebuie sa faca asta mereu, insa trece si partea asta, o sa vezi. Eu ma uit la al meu cat de entuziast vorbeste de educatoare si cum se joaca impreuna cu copii mai mari decat el, fara probleme, si ma minunez cum de am ajuns de la plans cand il lasam la gradi pana aici...

    P.S. Imi dai si mie link-ul de rucsaci, te rog? Pe mail sau Facebook... Am vazut cateva poze si m-am apucat sa suspin dupa el :D.

    RăspundețiȘtergere
  21. Zu: linkul magazinului este asta http://www.etsy.com/shop/kutekiddo?section_id=7071490

    Dar sunt mai multe care vand genul ala de rucsaci. Nu toti trimit insa in Romania, iar la asta eu am gasit cel mai bun pret..
    Totusi, poti da un search dupa "Stephen Joseph Backpack " pe etsy si vezi ce mai gasesti.

    Bafta cu gasitul gradinitei...grea misiune
    Ce ati patit la cea veche?

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc pentru link. De gradinita veche o sa povestesc dupa ce imi pun viata in ordine putin, ca acum sunt disperata sa gasesc o gradinita noua si buuuna :D.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo