Vine toamna, ce mai mesterim?

Odata cu scurtarea zilei si lungirea intunericului, se pune problema ce ne facem cu picii. Daca aveti unu ca matza mea, vesnic in cautare, alergare, usor plictisibil si rapid irascibil...atunci e nasol.
Nu cred ca mi-am folosit vreodata atat de mult neuronii pe chestii creative ca acum. Si eu lucrez intr-un domeniu destul de creativ:d
Serile se petrec la noi cu multa mazgaleala, murdarire, amestecare, cu experimente si experiente de toate felurile. Mi-am impus sa devin imuna la mizeria care ramane dupa o astfel de joaca si sa ma bucur de bucuria Andreei. Curatenia dupa.
Ne jucam cu culori, cu orez, cu paste, cu apa, multa apa, cu hartie colorata si alba, cu lipici si sclipici. De fapt, experienta cu sclipiciul a fost nascatoare de nervi de ambele parti asa ca o mai amanam:d...
Nu va imaginati ca am rabdare sau dispozitie in fiecare zi. Nu. De multe ori, recunosc, seara stam la desene sau citim o carticica...Si tot asa recunosc ca nu toate ideile sunt originale, ale mele :).

Taiem bucatele de hartie colorata...
Le stropim cu apa....
Si le lipim pe o maare coala alba.
Apoi, trecem la altceva si le lasam la uscat. A doua zi le dezlipim usor si vedem ca hartia alba e pictata in multe patratele colorate:d
Ma rog, partea de a doua zi a revenit mamei.. Pentru Andreea cel mai interesant a fost sa taie (ajutata) hartiile, sa le stropeasca cu apa si sa vada ca se pot lipi una peste alta:d

Comentarii

  1. eu astept si alte idei :) noi inca stam afara pana spre 9, dar deja se intuneca

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai avem:d. Noi am redus statul afara pana pe la 8 juma. Ca sa apuc sa ii mai dau o masa de ceva inainte de lapte...

    RăspundețiȘtergere
  3. noi asteptam noaptea afara... inca. dar nici nu vreau sa ma gandesc la ce vom face peste o luna, ca eu si creativitatea nu prea ne intelegem. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. adica asta ati facut azi ?! si noi care v-am cautat prin parc! in seara asta a fost racoare...am rezistat eroic pana la 8 :) DAR, pntru toamna si iarna, cealalta jumatate de an, m-ai starnit la o redecoarare si amenajare de atelier si spun de pe acum, va asteptam ca in fiecare sezon rece la un pahar de ceai pentru fete si de ....:)
    iza

    RăspundețiȘtergere
  5. Iza, sunt poze de acu cateva zile :d. Ideea atelierului nu e rea, mai salvam serile de iarna:)
    IAr daca e si ceai pe acolo, cu rom :d, e si mai bine
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. gabi= asta e si stresul meu. ca la creativitate sunt pe zero total

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria: chestiile astea de sus sunt din blogul pe care ti l-am dat si tie:d. Nici eu n-am multe idei. Si unele sunt proaste rau. CUm a fost "hai sa lipim sclipici pe hartie", care sclipici a ajuns tot pe jos, prin bucatarie, impreuna cu o cantitate substantiala de lipici:d

    GAbi: Eu cand era Andreea mai mica, ii puneam de exemplu in boluri diverse chestii (orez, paste, faina,boabe de mazara, etc si o lasam sa le amestece, cu sau fara apa...Mai si gusta din ele, dar nu era nimic nociv asa ca nu ma stresam

    RăspundețiȘtergere
  8. si noi suntem inca prin parc pina pe la 8 si jumatate... iar pt la iarna, nici nu vreau sa ma gindesc ca al meu e (deocamdata) neinteresat de colorat, desenat :((. Lipit n-am incercat, trebuie sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  9. KAmelia: eu intr-un fel am noroc ca ii plac astea, ca jocurile cu bile, puzzle sau masinute pe plictisesc teribil:d

    RăspundețiȘtergere
  10. roxana, te rog spune-mi si mie care este blogul cu idei salvatoare pt iarna, pliiiiiiiz! va pup si felicitari pt. inceputul plin de succes de la gradi :))
    alexandra

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra: nu e ceva miraculos, dar are unele idei aplicabile:d
    http://playathomemom3.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut, am prospectat putin pe net si prin magazine azi. Casa retro e solutia cea mai simpla si cred ca cea mai ieftina :)...oricum un punct de plecare (su set-uri complete, de ex.)
    iza

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, eu nu sunt nici creativa si nici Costin nu prea are varsta de cine stie ce creatii...deja am intrat in casa pe la 8 si jumatate si noi...si abia vedeam, ca nu sunt in Bucuresti si nu era niciun bec aprins pe strada.:(
    Dar cand s-o intuneca pe la 5...:(((

    RăspundețiȘtergere
  14. Iza: eu n-am mai intrat de mult la ei, o sa bag un ochi

    Cristina: nici noi nu am facut anul trecut cu Andreea cine stie ce, ca era micuta. Dar pictatul mazgalit si plastilina erau de baza. In plus, ne uitam mult pe carticele si dansam:D. A, si ii pusesem la un moment dat o piscinuta mica in sufragerie, plina cu bile. A fost un hit vreo 2 saptamani. Apoi a descoperit o cutie de carton si s-a jucat cu ea. Cat sunt mici nu ai mari lucruri de facut, dar sunt si mai usor de satisfacut intr=un fel pentru ca nu se satura asa repede de ce fac:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Avem si noi doua piscinute si i-am luat o plasa mare cu bilute colorate de la Mothercare; i le-am pus in tarc initial, fara vreun succes; acum o sa le incercam si in piscinuta, poate il atrag mai mult asa, desi trebuie sa vedem ce mai mutam sa-i facem si asteia loc.
    Carticelele nu-l atrag deloc, nu vrea sa se uite pe poze, desi i-am luat si speciale de bebe (din panza& plastic), dar nu numai, ci si din hartie...vrea doar sa le manance.:(
    Mai incercam si plastilina si coloratul, multumim de idei.
    Dansatul il incercam si noi (de fapt topaiala) si gimnastica, rade in hohote.:)
    La noi Costin se plictiseste foarte repede de orice, 5-10 minute, in rest vrea sa circule la infinit, doar afara ne trece timpul repede.
    Of, ne-om face si noi mari...

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristina, Costin abia descopera mersul si deocamdata, pentru o vreme, asta va fi principala lui indeletnicire:D. Nimic nu va parea mai interesant decat sa mearga de colo colo. Dupa ce stapaneste bine treaba asta cu deplasatul de colo colo, o sa devina interesat de alte activitati :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo