Amintiri din alta epoca

In lipsa de ocupatie, frunzaream azi blogul pe la inceputurile lui. Eee...ce vremuri...cand bebe avea colici si ne bucuram de orice clipa de somn. Cand faceam kilometri si kilometri de parc zilnici ca sa adoarma...
Si am dat peste asta. :)). Eu in august 2009, varianta stresato-nevrotica. Si imi dau seama ca am ajuns intre timp pe partea cealalalta a baricadei, cu un copil care alearga tipand pe alei si trece in fuga pe langa carucioare adormite, pe langa mame stresate...Daca sunt pe faza, o opresc si ii spun ca e un bebe care face nani, iar ea se opreste brusc, tace si isi intinde gatul sa vada si ea minunea ...Dar nu sunt mereu pe faza :d. Asa ca am trezit probabil multi bebelusi si am enervat multe proaspete mamici .
Si imi dau seama ca de mult nu-mi mai pasa de taietorii de iarba, de mosii care vorbesc tare la telefon, sau de muzica de la terase:d.
Uneori ma mai supar pe gropile din astfalt, dar doar pentru ca uneori matza se impiedica si mai cade...Dar per total imi dau seama ca nivelul de stres si motivele de nervi s-au redus drastic.
Asa ca, mamici de pitici oracaitori, relax...Toate trec. Si noptile nedormite si plansetele repetate si greutatile de la inceputul diversificarii, si colicii, si lipsa poftei de mancare, trec..toate. Si vin altele:).
Ce bine era sa fi putut cumva citi in august 2009 postul asta al meu din septembrie 2011....

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...