Dimineata de septembrie

cam asta am facut duminica dimineata:D
Dar aseara am fost intr-un spirit mult mai cultural si am trecut pe la Festivalul Enescu.
In piata de langa Ateneu se intampla zilnic niste treburi frumoase. Pe scena se canta muzica de calitate, iar pe iarba se poate manca o clatita gigant:d. Seara de la 8 sunt spectacole simfonice, dar si pana la ora aia poti merge cu cel mic, caci canta niste copii talentati:). E loc de alergat, de stat pe iarba, pe banci, mese de ciugulit si scaune de ascultat. Noi de pe la 8 juma am prins loc chiar in fata scenei si matza a stat nemiscata vreo 20 de minute, in doua reprize:)
Maine reluam programul de gradi si servici, dar a fost un weekend tare frumos:)

Comentarii

  1. Misto de tot, unde ati fost la piscina?

    RăspundețiȘtergere
  2. la un complex pe langa noi, vizavi de Sala Polivalenta daca stii zona tineretului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau! Nu numai ca ma mir cate apucati sa faceti, cata energie aveti, dar mai si apuci asa repede sa postezi pe blog! Super!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)), profit de somnul picei, desi azi dupa-amiaza a avut grija un vecin sa o scoale dupa o ora...

    RăspundețiȘtergere
  5. aha, sa inteleg ca v-a incantat domnu' Opritoiu la flaut :)! ma bucur ca ati fost , si noua ne-a placut, tot in 2 reprize :)) pup
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  6. in piscina fara nici o gonflabila ajutatoare? Bravo! E curajoasa tare. :)
    Foarte fain programul vostru de w/e. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu eram, am incercat sa ocolim weekendul pt. ca aveam /am impresia ca e multa lume pe acolo iar sebi are nevoie de spatiu ca sa faca ture :))
    alex

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi: a devenit curajoasa in apa dupa tura la mare. A vazut ea ca atata timp cat picioarele stau pe fund si apa e pana la burta e ok:). Acum chiar ne-a surprins ca a vrut si in piscina mare, tinuta de noi...Partea mai putin placuta e ca dupa pranz a vomitat si ziua de ieri nu prea a mancat nimic. Nu ma prind daca de la clorul din apa ( ca a luat vreo 2-3 guri ) sau de la soare. Sau de la altceva.Azi vad ca e ok...

    Alex: era lume multa, dar era si loc de alergat. Noi cand mergem in zona nu ratam "calu urias" si "batul cu cartof". Andreea face ture in jurul lor si la fantani acolo e destul loc de fugareala:)

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos, frumos, ne-am propus sa ajungem si noi in week-endul viitor la muzica din aer liber :)

    RăspundețiȘtergere
  10. fetele, despre ce vb voi acolo - calu urias si batul cu cartofi, dnu Opritoiu....unde se intampla asta?:d cica stau si eu prin zona, insa nu prea se vede dupa ne-cunostintele mele:(
    Mada

    RăspundețiȘtergere
  11. @Mada:calul e statuia lui Carol I iar cartoful in e oleaca mai la stanga cum te uiti la cal :D

    RăspundețiȘtergere
  12. uff...deci cartoful in scobitoare e la dreapta, nu la stanga :D

    RăspundețiȘtergere
  13. da,pai cate e inca soare si cald incercam chestii outdoor:). Cand vin ploile...sa vedem.

    RăspundețiȘtergere
  14. Dan si explicatiile lui ingineresti:)).
    Mada, muzica se petrece in piata de langa Ateneu, la festivalul Enescu. calul e statuia lui Carol, aia mare din fata Palatului Regal. Iar batul cu cartof este monumentul ala din fata Senatului, pentru Revolutie...

    RăspundețiȘtergere
  15. oh, noi n-am putut parca pe-acolo am facut 3 ture, asa ca ne-am dus la Universitatea, sa ascultam muzica acolo, dar se terminase:) apoi Ilinca s-a fatait pe scena, si-a turnat jumatate de sticla de apa pe ea si am plecat acasa:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Oana: banuiesc ca parcarea e o problema...Noi am fsot pe jos, dar niste prieteni au venit cu masina si au parcat pe langa Senat.

    RăspundețiȘtergere
  17. in tot centru a fost nebunie in weekend cu parcatul

    RăspundețiȘtergere
  18. si statuia cu nenea de langa fantana arteziana :))
    A

    RăspundețiȘtergere
  19. Cand povestesti de lucruri asa frumoase, parca mi se face dor de Bucuresti...oricum cred ca acum cand vine frigul o sa stam si noi mai mult pe-acolo.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cristina, e adevarat ca au fost in ultimele zile destul de multe evenimente unde puteai merge cu cel mic. Dar tare mi-e ca se termina si iar ne chinuim sa gasim solutii de weekend, toooaaata toamna si toaata iarna

    RăspundețiȘtergere
  21. pai asa spuneti mai oameni:))) ma gandeam ca sunt aici, prin parc, vizavi de noi si nu le-am vazut:d vreau sa ajungem si noi intr-o seara in piata festivalului, dar tare mi-e ca nu ajungem saptamana asta, pentru ca suntem intr-o cursa contra cronometru - "gradinita hunting"...dar reusim noi sa ne vedem intr-o seara, mai este pana se termina festivalul!Mada

    RăspundețiȘtergere
  22. Mada,bafta cu gradi. Daca ai nevoie de impresii, spune-mi, ca eu am cam vazut ce e in zona:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo