Sus, cabina, suus

Weekendul trecut, dupa studii aprofundate asupra prognozei meteo, am luat drumul muntelui, cu ideea fixa (a mea, recunosc :d) de a urca cu telecabina la Babele. Planurile de acasa nu s-au potrivit insa cu cele de la fata locului, caci la Busteni, sambata la ora 10 juma circa, telecabina era prevazuta cu una bucata coada uriasa, care incojura gingas cladirea si se oprea lenesa pe partea opusa intrarii. Nici n-am mai oprit masina, am plecat suparati spre Predeal, unde ne asteptau cei doi bunici, trimisi acolo sa supervizeze constructia unui nou gard.
Asa ca sambata s-a petrecut local, in curte si la minusculul loc de joaca din urbe. Dar vremea a fost buna, bunicii simpatici si Andreea plina de chef de joaca. Cel putin pana pe la 8 seara cand aerul de munte si nesomnul de peste zi au nascut un copil maraicios si plangacios, trimis mai devreme la culcare:d.
A doua zi, duminica deci, obsesia mea de a ajunge la Babele a prins  forte proaspete la vederea cerului senin. Am incarcat copilul in masina si ne duseram din nou, optimisti, ca, na, era duminica ce naiba, oamenii or fi plecat la casele lor...Coada era tot acolo, dar muuult mai mica. Am stat doar vreo o ora si ceva:)). Dar pana la urma rabdarea si perseverenta au dat roade si am ajuns sus.
Mega incantare pe matza sa se catere pe bolovani si sa topaie pe poteca spre Cruce, pana cand a clacat si s-a cuibarit in Ergo, unde dupa 10 minute de balanganeala la deal a adormit. Si a dormit tot drumul pana la destinatie, timp in care eu am scos limba de doi coti si am facut muschi cat un taur...
Dar ce sa ma mai plang? Eram suus, pe munte, la aer curat, peisaje bestiale, iar norii se pufaiau de colo colo printre noi, ba venind peste poteca, ba disparand subit in vale...Frumos, ce mai...
La intoarcere, petrecuta de Andreea tot in carca personala a mamei, motaind in vant, am bagat o ciorba rasuflata la cabana, am lasat un kk de matza in spatele cladirii (caci la cabana toaleta nu functiona pe motiv ca nu e apa, deci nu vreau sa stiu cu ce facusera ciorba...) si am mai aruncat o privire spre Bucegi, promitand ca revenim cat de curand pentru un traseu mai serios.

  Pentru persoanele interesate, telecabina costa 32 de lei doar dus, adica 64 de lei de persoana dus-intors, iar picii de sub 6 ani parca nu platesc.

Alte poze de la munte

PS: uitasem sa povestesc de cum am incercat noi, fara niciun plan prealabil, sa renuntam la biberon si sa dam laptele cu sticla de copil mare. Am incercat pentru ca am uitat biberoane acasa, asa ca am cumparat un alt recipient de la farmacia locala. Si am esuat. Caci matza a luat in medie cam 5 guri de lapte pe portie, scuipand apoi obiectul si explicand clar ca "nu mai vreau!!!!". Deci da, ramanem tot la biberon...

Comentarii

  1. cam frumos pe unde ati fost voi. Si ce albastru! Parca ar fi facut in photoshop :D. (Si noi am dus-o cu biberonul pina destul de tirziu dar pina la urma am scapat).

    RăspundețiȘtergere
  2. PAi sa stii ca era frumos:). Si nu e din photoshop:D. Asa era cerul.
    Voi cum ati scapat de biberon si cu ce l-ati inlocuit/?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am remarcat tricoul bodybebe. si pantalonii. de unde sunt ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumoasa excursia. Eu ma gandeam daca il tin curelele pana la Urlatoarea, sa ne incercam fortele intr-un weekend. Si noi am scapat de biberon, au mers bine variantele cu pai - un pahar simplu cu un pai colorat pe care si-l alege el in fiecare zi e o idee buna. Acum sunt in cautarea unui recipient care sa ma multumeasca pe mine (sa fie suficient de mare si sa nu curga etc etc) asa ca pe moment alternez diverse variante si vad ca nu se plange.

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria: da, da, bodybebe negru:). Pantalonii i-am luat anul trecut de la bonprix.ro, dar sunt niste neseriosi aia de acolo, asa ca nu-ti recomand.

    Zu: Eu zic ca e ok pana la Urlatoarea. Cel putin in amintirile mele e un traseu usurel, parca are doar o portiune mai in panta.
    Deci la voi merge varianta de baut laptele cu paiul...Andreea are o sticla cu pai din care bea apa, dar daca o intreb daca vrea sa bea si laptele de acolo zice ca nu. Ca laptele din bibe...Uf..

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi i-am zis ca tetina de la biberon s-a stricat (o minciunica inofensiva sper) si pina cumparam alta trebuie sa bem din canuta. O canuta din care oricum era obisnuit sa bea sucul de portocale la prinz. Si a mai intrebat el de citeva ori daca am cumparat tetina si pina la urma asa a ramas... Dar recunosc ca parca atunci cind bea din biberon asta il calma mai mult seara. Acum cu canuta mai si povesteste, o mai si lungeste, trage de timp. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Kamelia, o sa incerc si eu varianta cu pacaleala, dar uite ca la munte cat n-a avut bibele nici n-a prea bagat lapte. Si n-as vrea sa renunte inca. Mai studiez:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate merge sa o tentezi cu o cana noua si minunata, eventual sa o aleaga ea (la noi paiele diferit colorate si sa isi aleaga el culoarea zilei au mers bine)... sau sa vada un alt copil care bea deja laptele fara biberon (daca ai prin jurul tau asa exemplu) si daca merge, bine, daca nu, reia istoria peste cateva luni - o sa se produca si declicul asta, sigur. Zic asta pentru ca la noi a venit de la sine, cand a fost omuletul pregatit, la fel si olita... si vad ca e bine asa, sa incerc sa-l las in ritmul lui. Merge, bine, nu merge, reiau tentativele dupa ceva vreme (timp in care fac lobby intens si gandesc noi strategeme de abordare :-)).

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, Zu, asta e si politica mea. Sa o las in ritmul ei pentru ca pana acum asa a fost cel mai bine. O sa mai testam si vedem ce decide donsoara.

    RăspundețiȘtergere
  10. tocmai i-am luat Ancai 2 perechi de pantalonasi de la bonprix, asemanatori cu ai Andreei. A venit destul de repede comanda, o colega de-a mea a facut chiar si retur la ei si a primit banii in cont. Hainutele sunt calitative, comparativ cu ce gasesti la aceeasi bani prin magazine. De ce zici ca sunt neseriosi?

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai sa vezi. Prin aprilie am comandat doua perechi de pantaloni si o rochita. DUpa o luna am suant la ei si am intrebat cand vine comanda. Mi-au zis ca de obicei dureaza 3 saptamani din momentul in care faci comanda online pana se proceseaza si se trimite. Pe la mijlocul lui mai au venit pantalonii. Si pe la inceputul lui iulie am primit mail ca rochita nu mai e in stoc. Mie mi se par neseriosi:D.
    Dar pantaloni ca aia nu am mai gasit la altii, e adevarat:d. Sunt haiosi, colorati...Poate am avut eu ghinion

    RăspundețiȘtergere
  12. daaa, pai sa stii ca si noi am patit asa cu niste rochii, dar ce sa faci depozitul lor chiar e in Germania. Au si in Romania, dar aici nu au tot ce e pe site, depinde cum e norocul. Pantalonii ancai mi-au venit intr-o saptamana si eu am ramas uimita. Insa au marimi mai mari decat cele de la noi, anca innoata in pantaloni de varsta ei.
    http://www.bonprixro.eu/ro/offer.htm?cat=3.12.406.2.26.1.&pr=51039&p2=86
    eu o sa mai comand, calitatea e buna.

    RăspundețiȘtergere
  13. da,da , asa am luat si eu, dar alt model. Ii vin foarte bine:). Imi place ca sunt un pic evazati:d. Poate mai incerc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  14. PS: am uitat sa-ti spun ca au o problema la cusaturi..adica se descos destul de repede daca pitica se catara/agita. Dar se pot coase la loc:)

    RăspundețiȘtergere
  15. am inteles. tot imi plac. de anca sunt lungi momentan, i-am dat doar prin casa.

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte frumos pe unde v-ati plimbat. Vreau si eu! ... dar poate anul viitor. :(
    .. cat despre biberon eu inca mai caut metode sa o conving sa si-l tina singura nici nu ma gandesc cum ar fi sa trecem la altceva....

    RăspundețiȘtergere
  17. GAbi, a mea isi tine singura biberonul doar cand are chef:)). De multe ori imi spune ca ea e mica si sa-l tin eu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Io as mai lasa-o cu bibe. E de rau? :D recunosc ca tot timpul compar cu alaptatul. Asa ca daca la 2 ani si ceva mi se pare normal suptul (in brate :D), la fel de normal e sa vrea si bibe la varsta asta in brate :D.

    Sa stii ca mie imi e mult mai comod boba decat ergo, pentru ca boba nu ma taie peste burta cand il port in spate, si in boba spatele ii e acoperit de material pana sus, asa ca nu se lasa pe spate, deci nu ma doare pe mine spatele incercand sa contrabalansez. Uite, poate te intelegi cu Gabi, cand testeaza boba, s-o vezi si tu.:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Raluca, problema cu bibele e ca cica strica dintii si deformeaza nush ce pe la gura...Noua ne-a recomandat dentistul sa renuntam incet la el. Dar am grija sa o spal bine pe dinti dupa ce bea,asa ca macar o parte a problemei am rezolvat-o. Nici eu nu vreau sa o stresez acum, ca deja a trecut prin destule schimbari si cu gradi si cu mutatul in alt pat...
    Boba n-am vazut, dar am vazut Marsupi Plus si mi-a placut. Eu am luat Ergo de vreo 2 ani, cand discutiile despre astfel de "instrumente" erau parca mult mai rare. SAu nu le intalneam eu. Il folosim extrem de rar, asa ca ne e suficient. Oricum nu merita sa mai luam acum altceva ca nush cat o mai pot cara in spate:d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo