Variatii la acuarele

Am testat doua idei de mazgaleala cu "acuarele un pic altfel" si rezultatele au fsot super dragute. Nu in sens artistic, ci in sensul ca Andreea s-a distrat de minune vreo juma de ora, timp in care mi-am luat micul dejun copios.
Eu zic ca merita incercate din cand in cand, ca alternativa la acuarele, carioci si creioane.
1. se ia spuma de ras a lu'tati si se pune o cantitate acoperitoare intr-o tava. Se iau borcanele cu acuarele (noi avem de la Ikea, mai lichide) si se invita copilul sa verse din ele peste spuma. Ce culori vrea el, in ordinea aleasa. Supravegheati totusi sa nu verse tot borcanul:d. Se ia apoi pensula sau lingurita sau un bat si se amesteca la liber "compozitia". Iese o spuma colorata si foarte atractiva la atingere si zmotoceala.
Iese cam asa...more or less:D


 (sursa)

2. se face o pasta din faina, putina sare si apa, cam de consistenta unei smantane groase. Se pune in 3-4 cutiute, pahare, etc si se invita din nou copilul sa toarne cate o culoare in fiecare (cica merge si cu coloranti alimentari, dar eu nu am asa ceva in casa..). Se amesteca zmarca ca sa aiba o culoare uniforma, apoi, cu o lingurita de exemplu se ia din cutie si se pune pe un carton. Andreea a pus cam 3-4 lingurite de pasta din fiecare culoare, apoi le-a amestecat haotic. Se lasa cat mai neregulat, cu dealuri, vai, cocoloase...Apoi, mama din dotare ia cartonul minunat si-l baga cam 2 minute la microunde:d. De unde va iesi o chestie intarita si atentie, foarte fierbinte initial.

Eu n-am apucat sa fac poze caci nebunia se petrecea inainte de plecarea la gradi si ne-am cam intins cu timpul...
Noua ne-a iesit ceva de genul asta, dar mult mai haotic in culori...
Avansatii in ale jucarelii fac cam asa...

(sursa1, sursa 2)


Enjoy!

Comentarii

  1. aha! s-a notat. promit sa incercam si noi daca tot am intrat in liga de acuarele.

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: pt voi, cei mai avansati la pictura :D, am vazut niste ateliere de creatie pe-aici: http://stradadecarte.ro/arte-pentru-copii/

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa..dragut. Noi plecam la munte weekendu asta, asa ca ratam. Dar poate altadata:)

    RăspundețiȘtergere
  4. yeee....multumim pentru ideee!mariuca e mare fan acuarele!zilnic, dimineata si seara vrea sa stea sa "picteze"; acum o sa ii mai aduc un element nou!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare!! :) Super idei... si super rabdare pentru tine, sa lucrezi cu ea. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Jocul de-a imaginatia..este fascinatia la ordinea zilei. Lasa-ti copilul sa exploreze lumea din jurul lui...si se va uimi chiar pe el insusi :-)). Apropo, o alternativa a jocului la aceasta varsta si nu numai este Lumea lui MOMO, un atelier de creatie si recreatie care poarta copilul liber de la pictura, desen, ceramica, pana la povesti, marionete si dans! merita
    incercat, noi mergem deja acolo, si Zoran (3,5 ani) este fericire maxima.
    cu drag mira

    RăspundețiȘtergere
  7. Mira, o sa cercetam si noi ideea:). Multumim

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo