Cartile de seara

Am inceput sa frunzarim carti cu Andreea cu mult timp in urma. Intai ne uitam la culori, apoi la obiecte. Le cautam numele. Incet am inceput sa povestim ce fac obiectele din poze. Si asa am ajuns sa citim cam in fiecare seara cate o poveste.
Intr-o vreme mare hit era, normal, Alba ca Zapada, urmata indeaproape de Pisicile Aristocrate. E adevarat ca a contat mult si faptul ca Andreea se uita aproape zilnic la aceleeasi desene animate. Pana la urma am pus punct la desene seara, am decis ca "desenele s-au culcat si hai mai bine sa citim o poveste".
Am descoperit atunci o mare lipsa in biblioteca noastra. Carticele cu povesti scurte, logice, simple, cu imagini clare. Pentru un copil de 2 ani si aproape jumatate care nu are rabdare sa urmareasca o intamplare care se desfasoara pe 20 de pagini. Si nici timp, caci lectura de seara precede spalatul pe dinti si culcatul, o etapa care tinde sa se cam lungeasca de la o vreme....
Revenind la carti, am cumparat intamplator trei carticele si nu ne mai despartim de ele acum.
Sunt frumos colorate, cu povesti simpatice si simple, cu personaje atractive si pe intelesul celor mici. (una de la Lucia Munteanu si doua de la editura Infodar)

Gentuta rosie ne-a insotit primele zile de gradi, caci povestea fetitei care a primit o gentuta de la bunica si se duce la gradinita a fost foarte folositoare...

Urmatoarele doua au ca personaj Micul Arici, care trece prin tot felul de peripetii, in care ajuta, face cadouri sau e salvat de prieteni.
Toate trei carticelele sunt destul de lungi ca sa te prinda firul povestii, dar suficient de scurte sa poate fi citite intr-o seara. De 2-3 ori:d.
Am incercat sa evit fixarea interesului pe povesti Disney, cu printese si zane, fara a le evita insa de tot. Ma cam saturasem insa de istoria repetata a saracei printese care e salvata miraculos de un print...Micul Arici e muuult mai simpatic:)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...