Jurnal de boala 2

Si sper eu ca e si ultimul jurnal de boala pentru muuult timp de acum incolo:d
In sfarsit matza da semne de revenire la normal. Mucii s-au diminuat simtitor si tusea la fel.
De ieri am inceput sa scoatem un pic nasu pe la soare, sa profitam de zilele frumoase si sa mai gonim un pic culoarea stravezie din obraji...
De luni donsoara se rasfata cu antibiotic (augmentin), dupa 10 zile de aerosoli si siropuri fara efect. De a doua zi s-a vazut o imbunatatire, asa ca desi nu imi place sa-i bag antibiotic in organism imi dau seama ca de data asta nu prea aveam de ales.
Am renuntat la eurespal, caci nu ne-a ajutat deloc, si am trecut pe sirop de coacaze negre, recomandat si de pediatrul Andreei si de dr. homeopat la care am fost cu ea.
Mai avem tratament pana duminica (antibiotic si aerosoli cu ser si ACC), dupa care sper sa terminam cu medicamentele de tot.
In rest, matza e vioaie, cam satula de activitatile casnice si disperata sa iasa prin parc. Si sa se vada cu "fetele" ei, adica Sofia si Mariuca...plus niste copii de pe la gradi pe care ii pomeneste mai des:)
Sfatul pediatrei a fost asa: daca mai face inca o chestie asa urata, nu raceala simpla, ci oribilitate d-asta de nu se da dusa...o retragem de la gradi pana in primavara. Sper sa nu fie cazul

Comentarii

  1. Bravo, ma bucur tare ca sunt semne bune, de insanatosire. Eu cred ca uneori trebuie antibiotic ca sa treaca repede si sa nu se chinuie. Chiar daca nu ne place. Pupam.

    RăspundețiȘtergere
  2. la noi la tuse si muci ce nu se dau dusi, merge bine aerosol cu ventolin si flixotide. am reusit sa fentam antibioticul, insa e drept ca nu a facut febra. altfel si eu as fi mers pe ceva mai puternic.
    dar la andreea e clar ca e un virus luat, se zice ca primul an de gradinita e presarat de astfel de lucruri neplacute.
    multa sanatate va dorim si acum si pe mai tarziu, ca vine iarna si avem nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, nici noi nu scapam de muci. Dar la noi sunt doar muci. Ii avem de vineri, deci asta e a sasea zi si tratamentul il luam de sambata dupa-amiaza, deja de 5 zile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Kamelia: si eu zic ca uneori antibioticul e inevitabil...

    Cris: am facut si noi flixotide ºi ventolin la o mica bronsita in vara, dar compozitia aerosolilor depinde de tipul tusei si de unde e localizata. Atunci a mers. Acum era altceva. Am incercat intai adrenalina, n-a mers. Acum facem cu ACC si da roade
    Multa sanatate si voua:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina: daca nu ati dat in tuse..tot e bine:). De muci nu mi-e frica..de tuse da. Sanatate,sa scapati repede

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca va simtiti mai bine:) Si la noi a dat rezultate ACC-ul in aerosoli.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersic Alina:)
    Noi am pus pana aseara si dexa in aerosoli, dar pediatra ne-a sfatuit sa renuntam ca e o combinatie destul de controversata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, deocamdata e Ok, tuseste doar cand se ineaca cu mucisorii, si asta mai mult cand plange, de maxim 3-4 ori pe zi (adica 24 de ore). Si pediatra a "auzit" doar mucisorii. Noi am terminat 10 sedinte de aerosoli cu flixotide, vedem ce mai facem, ca in rest mai luam Aerius seara si Vibrocil, plus spray cu apa de mare si aspirat si nu se dau dusi mucisorii deloc. Chiar daca nu sunt multi, sunt enervanti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristina, sfatul meu este daca mucii dureaza mai mult de o saptamana, fara sa se diminueze vizibil,sa faci un exudat...

    RăspundețiȘtergere
  10. Mergem maine la doctor, poate facem si exudatul tot atunci. Multumim de sfat! Of, ce mucisori nabadaioasi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristina, o prietena tocmai a aflat ca mucii care nu treceau de vreo 3 saptamani erau de fapt pneumonie. Nu zic ca e cazul la voi, Doamne fereste.
    Dar zic ca e mai bine sa faci un exudat daca mucisorii nu se lasa dusi...

    RăspundețiȘtergere
  12. si zici ca la exudat iese rezultatul de pneumonie? eu stiam ca se asculta la plamani si se face radiografie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cris,nici mie nu mi-e clar. Inteleg ca sunt cazuri la care nu se aude nimic la plamani, dar la analize iese nush ce gandac pe acolo care e specific. Si da, trebuie radiografie.
    Dar, pneumonia e o treaba extrema. Eu ma gandesc ca la boli prelungite un exudat e folositor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sper sa nu fie nevoie de retragerea de la gradinita. Desi e greu, astfel isi va forma imunitatea. Sper sa rezistam si noi 'tentatiei' de a-l retrage de la gradinita pe Tudor, in ciuda bolilor la care ma astept la fiecare 2 saptamani cand va sta cu bunica acasa. Macar avem un back up.

    RăspundețiȘtergere
  15. Diana, nici eu nu vreau sa o retrag pentru ca ii place acolo si, desi si noi avem bunici disponibili, nu as vrea sa stea cu ei non-stop:d.
    La boli ma asteptam si eu, dar nu la una asa urata. Sper ca a fost prima si ultima:)

    RăspundețiȘtergere
  16. insanatosire grabnica! Sper sa scapati cat mai repede de muci si tratamente.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, ma numesc tot Roxana si imi permit sa-ti dau un sfat: sa nu retragi fetita de la gradinita pentru ca la anul o vei lua de la capat cu etapa de imunizare.E firesc sa raceasca, stiu, nu forme grave, dar e singurul mod in care se va imuniza. Pe de alta parte, tinand cont ca gradinita e marea incercare din viata fiecarui copil, e normal sa se slabeasca sistemul imunitar pentru ca organismul are nevoie sa se adapteze marii schimbari. O sa treceti cu bine peste toate, sunt sigura! Mult succes si sanatate! Mama lui Matei

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabi: multumim mult:) Sanatate multe si voua

    Roxana: pai nu vreau s-o retrag:). Si ma asteptam la raceli, viroze, enteroviroze, etc. Dar as prefera sa ramanem la forme usurele, cum a facut pana acum. Mi-e teama ca niste viroze d-astea agravate, repetate des, fac mai mult rau decat bine...Sa vedem:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Of, imi pare rau de ce citesc. Si pe noi ne-a sfatuit pediatra la fel, cand s-au agravat reprizele de boala, sa il retragem din gradinita o luna-doua ca sa ii dam sansa sa se puna pe picoare cum trebuie, sper insa sa nu fie cazul la voi. Mai e si un sirop de muguri de pin de la Fares - la noi a mers bine, insa depinde de tipul de tuse.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa stii ca si eu am retras-o pe Maria anul trecut de la gradinita (pe la 2 ani si ceva, unul dintre motive fiind tocmai 2 raceli din astea nasoale). Si mie mi-a zis pediatra ca n-are rost sa o duc, pentru ca o sensibilizez, ca cica pana pe la 3 ani sistemul lor imunitar e in formare. Acum are 3 ani si 1 luna, e iar la gradi, e racita, dar in niciun caz ca anul trecut. Bafta si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. OAna: o astept si eu pe a doua ca sa vedem cum e si ce facem in continuare:)..Sincer, as prefera sa nu o retrag, adica sa nu fie nevoie sa o retrag. Dar daca se repeta grozavia de acum, o sa cautam alta solutie
    Pupici Mariei si tie:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo