Jurnal de boala


Deci bolim cuminti acasa si eu si fi-mea. Pen'ca ieri a avut si febra,

azi suntem consemnate la domiciliu. Si e asa soare afaraaaaa:((
Asa ca de dimineata ne-am gasit de lucru.
Am plantat seminte de patrunjel in ghivece.
Am spalat rufe si le-am intins la soare. (da, stiu, nu aveam voie afara, dar balconul nu e chiar afara nuu? si era soare...)
Ne-am jucat cu cuburi de gheata, le-am mutat din pahar in pahar, le-am aranjat in forma de briose...
Am pictat cu apa colorata...pe hartie, pe fata, pe podeaua din bucatarie
Am descurcat nodurile din par, ne-am pieptanat si pus agrafe. Multe. Apoi le-am imprastiat prin casa
Am mancat "fundite" cu sos de rosii si branza.
Am curatat nasu cu aspiratoru, am pus picaturi, am luat inca o doza de Eurespal si ne-am culcat.
Am trecum cu bine peste juma de zi de stat in casa:)...
Weekend frumos va dorim

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...