Un soare, 6 Mickey si un dovleac

Voila! Dovleacul pregatit pentru "concursul" de la gradi. Eu zic ca are potential...:D. 
Weekendul asta a fost tare simpatic, macar si pentru ca a fost soare si cald. Sambata am fost la MTR, la o piesa de teatru cu legume. Un fel de indemn sa mancam sanatos, din care Andreea a retinut ca varza a plans pentru ca o mancau omizile si Dl. Morcov a chemat in ajutor furnicile, care cica sperie omizile. Eu nu stiam..asa ca am invatat ceva nou:p.
Tot de acolo am luat dulceata de visine Topoloveni, finally, ca o tot vanam prin targ de o vreme, cu care dimineata asta am ornat clatitele mickey mouse:))
Bine, Mickey Mouse-ii nostri erau pe alocuri diformi, ca dupa o operatie estetica nereusita, dar partea artistica a fost trecuta cu vederea dupa ce au fost gustati.
Duminica am dat o raita prin Baneasa, la shopping pentru tati, dar apoi am recompensat matza pentru rabdare cu o tura prelungita de parc, leagane si adunat frunze, care a depasit ora de ei culcare...Si daca tot ne-am stricat programul, am zis sa mai intarziem un pic si pe la Hard Rock Cafe, la un  pranz cu quesadilla si paste. Rezultatul e ca donsoara a sarit peste somnul de pranz, motiv de nervi si jelanii prelungi de pe la ora 8 seara incolo. Am pus-o in pat mai devreme, la 9, si a adormit instantaneu, dar cu vreo 2 treziri de pishu si apa peste noapte si vreo 3 scheunaturi scurte in rest..Iar trezirea finala a dat-o la ora 6, in ciuda incercarilor mele de a mai fura un pic de nani.
"Gata mami, nu nani. Hai in sufragerie!". Ya right....

Comentarii

  1. la mtr e spectacol in fiecare sambata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, da, e in fiecare sambata de la 10.30 si 12.00. Uite: http://www.paiataparty.ro/spectacole-de-teatru-pentru-copii
    Ideea e sa suni cam pe miercuri-joi pentru rezervari:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Roxana:). E doar asa de fitze, nu e chair concurs, dar ne-am amuzat:d

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa, ce frumos v-ati distrat, la piesele de la mtr trebuie sa ajungem si noi...
    la noi daca sare somnul de prinz nu te mai poti intelege cu el.
    si ce ne facem cu ora asta schimbata ca si al meu s-a trezit inainte de 7? :(((( Si tot asa, "haide mami, gata, hai in living..."

    RăspundețiȘtergere
  5. Kamelia, eu sper sa se rezolve cu somnul in cateva zile:d. Sper. Adica..asa ar fi frumos:)
    Nici nou nu ne-am inteles aseara cu Andreea:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Super dovleacul vostru! Chiar are potential.
    Noi ne-am dat peste cap programul de somn duminica, cu schimbarea orei. Astazi deja fi-miu s-a trezit la 6 dimineata, abia avansasem si noi la un 8.00.:(

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos dovleacul. Pletele sunt tari de tot!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo