Vorbe la 2 ani juma

In ultimele zile, din motive de raceli, viroze, gat bolnav si nas curgator, matza a stat mai mult in casa, mai ales seara, cand se intuneca fir-ar sa fie asa devreme...
Acu vreo doua seri am pictat pe frunze. Am zis sa mai variem, ca de hartie ne-am cam saturat:D.
Deci am cules frunze din parc pe drum spre casa si apoi le-am colorat. Donsoara a fost super incantata ca a putut face frunze negre, rosii si albastre.
La final, normal, a vrut sa spele singura ustensilele artistice, dorinta care naste de obicei mari balti in jurul locului faptei. Dar ce mai conteaza daca mai trecem cu veselie peste inca o seara amarata de toamna...
In film o sa auziti si unul din "cantecele" ei. Daca intelegeti ceva, va rog sa ne trimiteti si noua traducerea:d...



Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...