casuta piticilor

Nu stiu cum, cand si de ce...dar am fost invadati de jucarii. Mici, mari, colorate, din lemn, hartie, plastic, panza, papusi, ursi, ursi, ursi, pisici, barbie, inca o barbie, bucatele de puzzle, bucatele de trenuri. Le gasesc in sertarele din bucatarie, pe dupa dulapurile din sufragerie, in noptiera mea, in baie. Camera Andreei e compusa dintr-un pat mare, o masuta, un dulap si vreo 3-4 cutii de... chestii. Plus o cutie mare care a esuat pe dulap din motive de lipsa de spatiu si atingerea unei limite a suportabilitatii de catre mine. 
Asa ca m-am gandit cum sa facem sa mai eliminam din cutii. Caci evident sertarele, noptiera, spatele fotoliilor...alea vor ramane cotropite. 
Si am facut o casuta. Casuta piticilor, sort of, dar denumita generic "Casuta Andreei". 
 Acolo si-au gasit loc carticele, puzzle-urile, animalele de plastic, vreo 2-3 papusi care dorm mereu, creioane colorate, hartie...chestii care de obicei erau peste tot. Deocamdata nevoia mea de oaresce ordine e satisfacuta. Pe jos a mai ramas doar o cutie mare plina cu plusuri. Masuta si scaunele stau cuminti in colt. Ursii dorm in patul Andreei mai nou, dar poate incet incet le gasim si lor un al pat. Daca ne lasa "mamica lor"...
Marea bucurie a matzei e ca poate umbla singura la rafturile casutei, fiind pe inaltimea ei. CAuta, scoate, pune la loc, rearanjeaza. Scoate carticele si citeste "bebelusilor" . Ii "ajuta" sa faca un puzzle. Le deseneaza. Animalele de plastic stau cuminti in jungla lor si ea le da de mancare. 
E bine..e foarte bine:) 

Comentarii

  1. Practica si haioasa, ati fost tare inspirati, ca de obicei!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place:). E haioasa. Recunosc ca m-am inspirat de pe la altii si am facut-o pe comanda.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faina casuta!!! si zici ca le si pune la loc??? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. KAmelia: le pune la loc mai ales mama, dar ajutata de Andreea. Adica eu zic hai sa le punem la loc...da-mi puzzle-u si-l punem aici. Si ea mi-l da:))

    RăspundețiȘtergere
  5. f draguta casuta!eu am zis ca ati facut-o voi:)

    RăspundețiȘtergere
  6. minunata! tare as vrea sa postezi un tutorial despre cum ai construit`o...
    Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, nu am cosntruit-o noi. Am vacut doar desenul si masuratorile. Am facut-o pe comanda, la o fabricuta unde ne-am facut mobila prin casa.

      Ștergere
    2. M-am gandit ca ar fi si asta o posibilitate! Insa inca o data, felicitari pentru idee :)

      Ștergere
    3. ...si abia acum am observat comentariul de mai sus, unde ai precizat deja ca era pe comanda :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo