Gaudeamus

Vineri seara am dat o fuga pe la targul Gaudeamus, chitita sa iau 1-2 carticele pentru Andreea. Pentru mine mai nou le comand online sau le citesc pe kindle, caci timp de balaurit prin librarii pentru gusturile mele nu prea am.
Am plecat de acolo dupa vreo ora juma cu 3 pungi de carticele, mici mari, colorate, cartonate, de citit, de privit, de invatat.
Eu zic ca merita cumparate si fara reducerile de la targ pentru ca matza e fascinata de ele de cand le-am adus. Deci le-am nimerit.
Una de sezon, de la Curtea Veche

 Hitul weekendului, de la RAO

 Povesti clasice de la editurile Nicol, Teora si Biblion
 Si o carte foarte haioasa, de privit si copiat, de la Curtea Veche

Comentarii

  1. ah, aia de la curtea veche e misto, sper sa o gasesc si eu pe net. ca altfel, cam tot asta am luat si noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e faina. tre sa ma apuc de invatat:d. cred ca o gasesti si pe net..

    RăspundețiȘtergere
  3. da, pe prima si pe ultima le avem si noi (nu-i asa ca arata foarte bine grafic cea cu Norocel?). si avem si una din seria cu ganganiile bazdaganii, a fost si la noi mare hit:)
    aaa, si uite ca la standul Nicol cred ca nu l-am depistat, cea cu soldatelul de plumb pare tare faina, si cea de la Teora si cele cu animalute imi plac :)toate ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac toate. si alte tale, kamelia :)) am ratat tare multe

    RăspundețiȘtergere
  5. deeeci, m-am tot invartit in jurul cartii cu Norocel si tot nu eram hotarata, desi consider ca e f draguta si la un pret bun...acum regret ca nu am luat-o, dar poate o gasim in alta parte. Iar ultima carte, o avem de mai mult timp si eu sunt tare incantata de ea..Mariuca cred ca o va aprecia mai tarziu;p

    RăspundețiȘtergere
  6. Kamelia: aia cu Norocel e super. Mai era una, similara, cu alta poveste, si m-am tot sucit si invartit pana am ales:d.La Nicol, pe langa soldatel erau multe alte povesti. Majoritatea le cam avem insa...Oricum, eu nu stiam de Nicol pana acum sau nu mi-a sarit in ochi. O sa fiu atenta la ei:)

    Mari: noi am citit aseara Norocel si i-a placut. A retinut firul pvoestii, dar deocamdata e mai atrasa de poze decat de text:d

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am desenat pana acum frumos lumea din jur, de ma dor si ochii:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, Oana, deci toata lumea are cartea aia. Eu deocamdata o las pe ANdreea sa o studieze:D. Poate se apuca singura de desenat...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo