Lumea lui de ce

Declaram deschisa etapa "de ce". Repetat clar, de zeci de ori, pana la epuizarea rezervelor de imaginatie si rabdare ale adultului de fata. Fara sens uneori, fara cap si coada...

..si Alba ca Zapada a fugit in padure...
De ce?
Ca asa i-a zis vanatorul...
De ce?
Ca regina nu o iubea si nu o mai lasa sa stea in castel..
De ce?
Pentru ca vroia sa stea singura in castel. Si Alba ca Zapada se duce si gaseste casuta piticilor...
De ce?
Pentru ca piticii aveau o casuta in padure
De ce in padure?

Pentru ca nu existau blocuri si nu-si luasera apartament pe credit! Pentru ca lucrau in mina si mina e in padure si asa le era mai comod..sa stea aproape de servici. Pentru ca la geamul lor vin zilnic niste animale si caprioare nu prea gasesti decat in padure. Deci de aia stau in padure. Pentru ca asa a scris nenea povestea...cu o padure in ea...De aia!

Comentarii

  1. da, da, cam asa imi venea sa fac:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare scumpa asa intrebatoare cum e in poza...dar cred ca o sa-mi puna si mie imaginatia, rezistenta si nervii la incercare Costin cand o sa faca asta...si n-o sa mi se mai para asa scump.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ha, ha, welcome to the club! :D sa vedeti si voi cum e! :))
    PS: ce simpatica e! joaca un rol acolo sau ce? Scufita rosie?? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mare durere la voi... Eu o stiu doar de pe la prieteni, ai caror copii au trecut prin perioade din astea. Nu stiu cat e de bine sau de rau dar noi am fost deocamdata complet scutiti de perioada "de ce", Robbie in cei aproape 5 ani ai lui n-a intrebat nici macar odata "de ce?" (uneori ma si gandesc daca asta e normal), dar foloseste ceva destul de echivalent, imi expune teoria lui si ma intreaba daca are dreptate, asa ca eu ii spun daca da sau daca nu, ii explic pe unde a gresit. Cu Mica deocamdata e si mai interesant, merge pe acelasi principiu, dar ei nu pot sa-i spun "nu e chiar asa cum crezi tu, uite mami, acolo e altfel" ea imi replica "nu mami, ca asa v'au eu sa fie!" si nu prea mai am ce sa-i comentez... Deocamdata imi tin singura pumnii sa ne ocoleasca "de ce"urile cat mai mult posibil :-))) iar voua va tinem pumnii sa scapati nesifonati din perioada asta :-)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina: noi inca suntem la inceput, desi inainte avea o obsesie cu "unde" (unde pleaca printesa, unde mergem in parc, unde e nush cine...) :d. Mai vorbim peste cateva saptamani

    Kamelia: un club select:p. Nush ce face acolo, ca poza e de la gradi. presupun ca faceau Scufita pentru ca ne-a spus povestea zilele trecute. Inclusiv cu mancatul bunicii de catre lup:d

    Simona: eu cred ca fiecare trece prin etapa asta intr-un fel sau altul. Robbie a gasit o varianta originala, proprie lui, deci e de bine. Mie imi plac copiii curiosi, care isi pun mintea la contributie si emit ipoteze, asa ca m-as intelege tare bine cu Robbie:).
    Si Andreea a fost la fel la un moment dat, ca Mica: argumentul suprem era asa vreau eu. Cum poti sa combati asta?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))) la noi e abia perioada "Tata!", la fiecare 10 secunde, totul si orice e "Tata!". De dimineata am crezut ca fac cu nervii de-atata "Tata!", dar am citit despre voi, am ras cu lacrimi si mi-am dat seama ca noi santem inca bine... Succesuri si rabdare va doresc! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. da, etapa mama/tata e draguuuutza:). Fa depozite de rabdare pentru mai tarziu:D. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Exista un "remediu" pt "de ce-ul" la care deja nu mai ai vlaga si nici ocolisuri!!!
    Am aflat-o de la o colega si am aplicat-o personal de nenumarate ori dar si pe fiecare copil intalnit:

    - de ce?????
    - dar tu de ce vrei sa stii?

    Putin cam dur, dar cu efect iiiiiimediat. Singurel, copilul schimba subiectul dar nu inainte de a-ti arunca o privire luuunga si de genul: oh, shit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi avem o varianta apropiata. dupa 3-4 intrebari succesive, la care raspundem noi, o intrebam pe ea "dar tu de ce crezi?", fucntioneaza. adica incearca sa inventeze ea un raspuns, sa-si imagineze ceva.

      Ștergere
    2. daaa, de incercat! acum ca si fetita mea e mai mare si sigur nascoceste ceva ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo